|
3/9/2004 14:04
|
רותמית
|
מאת:
|
|
מוצקים אחרים או תרומת חלב אם
|
כותרת:
|
אני יוצאת מקודת הנחה שאי אפשר להנדס מפגש שלך איתה באמצע היום כדי להיניק. האם ניסית רק מרוסק או גם חתיכות? אפשר לנסות דברים נוספים לפירות וירקות - צ'יריוס טבעיים (אריזה צהובה, לב אדום), אורז, פסטה (היא כבר בת 8 חודשים, יש לך כל מיני אפשרויות). האם יש לך חברה קרובה שאת סומכת עליה (מעידה שאין לה צהבת / איידס / לא משתמשת בסמים) שאת יכולה לקבל ממנה תרומת חלב אם? עד כמה שזה עלול להישמע מוזר, ע"פ איגוד הבריאות העולמי זו האופציה השלישית בטיבה (אחרי הנקה וחלב שאוב של האם), לפני סוגי התמ"ל. הרבה הצלחה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|