פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/9/2004 14:04 רותמית מאת:
מוצקים אחרים או תרומת חלב אם כותרת:
אני יוצאת מקודת הנחה שאי אפשר להנדס מפגש שלך איתה באמצע היום כדי להיניק.
האם ניסית רק מרוסק או גם חתיכות? אפשר לנסות דברים נוספים לפירות וירקות - צ'יריוס טבעיים (אריזה צהובה, לב אדום), אורז, פסטה (היא כבר בת 8 חודשים, יש לך כל מיני אפשרויות).
האם יש לך חברה קרובה שאת סומכת עליה (מעידה שאין לה צהבת / איידס / לא משתמשת בסמים) שאת יכולה לקבל ממנה תרומת חלב אם? עד כמה שזה עלול להישמע מוזר, ע"פ איגוד הבריאות העולמי זו האופציה השלישית בטיבה (אחרי הנקה וחלב שאוב של האם), לפני סוגי התמ"ל.
הרבה הצלחה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/9/2004  13:20 לא מקצועית אבל... - פשפשית
3/9/2004  14:55 ניסיתי..ניסיתי.. - נואשת
3/9/2004  16:14 הבן שלי ניזון תקופה מסויימת מפרגסטימיל - מיכל פ
3/9/2004  16:57 נואשת יקרה, - דר' ליאת הולר הררי
3/9/2004  21:38 הצעה מעניינת, אל תזרקו עליי אבנים אם לא נראה לכם... - נלי
3/9/2004  23:32 נכון אבל... - נואשת
4/9/2004  20:32 ההצעה של נלי נראית לי מצויינת - HILLA
4/9/2004  22:26 מנסיון - מורן
4/9/2004  22:37 מורן, מה זה התמ"ל הזה? - רוני דפני
5/9/2004  09:28 לרוני - מורן
5/9/2004  13:05 נואשת יקרה, בתקווה שעוד תחזרי לפה... - אסנת ש.
5/9/2004  15:24 נואשת חביבה, רק עכשיו ראיתי, - לירון של שקד הדר ויערה
6/9/2004  21:45 הרופא של מיה אמר שניתן לבדוק כבר בגיל 9 חודשים - רוני דפני


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש