|
3/9/2004 14:55
|
נואשת
|
מאת:
|
|
ניסיתי..ניסיתי..
|
כותרת:
|
אכן ניסיתי מרוסק, חתיכות, פסטה- היא אהבה פסטה אך אוכלת "דוגמית" בקושי. ניסיתי קציצות רק מירקות וגם זה לא הלך...
מה זה צ'יריוס?
אשמח לעוד רעיונות ואמשיך לנסות. שמעתי שיש תחליף לנוטרמיגן שנקרא פרוג'סטמיל- מישהי שמעה??
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|