|
3/9/2004 21:38
|
נלי
|
מאת:
|
|
הצעה מעניינת, אל תזרקו עליי אבנים אם לא נראה לכם...
|
כותרת:
|
אולי את יכולה לתת לה בהתחלה חלב שלך שאוב, שלטעם שלו היא רגילה כמובן, ולאט לאט למהול אותו בתמ"לים שציינת, כל פעם ביחס יותר גדול של תמ"ל, ככה שהטעם של התמ"ל ישתלב בהדרגה, באופן לא מורגש והיא תתרגל אליו בהדרגה. זה מה שאני הייתי מנסה. בהצלחה נלי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|