פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/9/2004 21:38 נלי מאת:
הצעה מעניינת, אל תזרקו עליי אבנים אם לא נראה לכם... כותרת:
אולי את יכולה לתת לה בהתחלה חלב שלך שאוב, שלטעם שלו היא רגילה כמובן,
ולאט לאט למהול אותו בתמ"לים שציינת, כל פעם ביחס יותר גדול של תמ"ל, ככה שהטעם של התמ"ל ישתלב בהדרגה, באופן לא מורגש והיא תתרגל אליו בהדרגה. זה מה שאני הייתי מנסה.
בהצלחה
נלי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/9/2004  13:20 לא מקצועית אבל... - פשפשית
3/9/2004  14:04 מוצקים אחרים או תרומת חלב אם - רותמית
3/9/2004  14:55 ניסיתי..ניסיתי.. - נואשת
3/9/2004  16:14 הבן שלי ניזון תקופה מסויימת מפרגסטימיל - מיכל פ
3/9/2004  16:57 נואשת יקרה, - דר' ליאת הולר הררי
3/9/2004  23:32 נכון אבל... - נואשת
4/9/2004  20:32 ההצעה של נלי נראית לי מצויינת - HILLA
4/9/2004  22:26 מנסיון - מורן
4/9/2004  22:37 מורן, מה זה התמ"ל הזה? - רוני דפני
5/9/2004  09:28 לרוני - מורן
5/9/2004  13:05 נואשת יקרה, בתקווה שעוד תחזרי לפה... - אסנת ש.
5/9/2004  15:24 נואשת חביבה, רק עכשיו ראיתי, - לירון של שקד הדר ויערה
6/9/2004  21:45 הרופא של מיה אמר שניתן לבדוק כבר בגיל 9 חודשים - רוני דפני


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש