|
3/9/2004 23:32
|
נואשת
|
מאת:
|
|
נכון אבל...
|
כותרת:
|
עבודתי הינה פרטנית עם ילדים במשך 6 שעות, עם הפסקה של 10 דקות בין שיעור לשיעור... כך שגם אם הבוסים מתחשבים- והם מתחשבים אין לי ממש אפשרות וגם אם כן אז הכול תחת לחץ כבד- כמה אשאב, למהר ולהיות טרודה רק בזה... שמעתי שפרגסטיל ממותק יותר אולי אנסה אותו. האם ניתן להוסיף לתחליפים הנ"ל סוכר ענבים?? תודה לבנות לפחות זה מעודד במעט...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|