|
4/9/2004 20:32
|
HILLA
|
מאת:
|
|
ההצעה של נלי נראית לי מצויינת
|
כותרת:
|
שלו התחיל לאכול "מרוסקים" רק לאחר שערבבתי לו עם שאוב. שאבתי מראש והייתי מוסיפה קצת מרוסק/דייסה ולאט לאט הורדתי את כמות השאוב. אם לא הכנת סטוק מראש ואין לך מתי לשאוב במהלך היום, תאלצי לשאוב לא בעבודה. או בבוקר, או בערב. נקווה שהתקופה שיקח לתינוקת להסתגל תהיה קצרה. ותוכלי להפסיק עם השאיבות. להוסיף סוכר לאוכל הוא פתרון לא טוב. הילדה תתרגל לאכול אוכל מתוק בלבד. אני יכולה לומר לך שכשאני חזרתי לעבודה שלו לא הסכים לקחת בקבוק כלל, לא שאוב ולא נעליים. אחרי כמה ימים בהם צם במשך 8 שעות, התחיל לאכול מהבקבוק. תינוקות לא מתים מרעב מרצון. כשרעבים אוכלים. ואז מתרגלים. את גם צריכה להבין שזו לא "התעללות" במסכנה. שהרי היא אמורה להתחיל ללמוד לאכול עוד דברים מלבד הנקה. הדרגתיות היא שיטה מצויינת לתינוקות שלא מתלהבים מהאוכל. בהצלחה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|