פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
4/9/2004 20:32 HILLA מאת:
ההצעה של נלי נראית לי מצויינת כותרת:
שלו התחיל לאכול "מרוסקים" רק לאחר שערבבתי לו עם שאוב. שאבתי מראש והייתי מוסיפה קצת מרוסק/דייסה ולאט לאט הורדתי את כמות השאוב. אם לא הכנת סטוק מראש ואין לך מתי לשאוב במהלך היום, תאלצי לשאוב לא בעבודה. או בבוקר, או בערב. נקווה שהתקופה שיקח לתינוקת להסתגל תהיה קצרה. ותוכלי להפסיק עם השאיבות. להוסיף סוכר לאוכל הוא פתרון לא טוב. הילדה תתרגל לאכול אוכל מתוק בלבד. אני יכולה לומר לך שכשאני חזרתי לעבודה שלו לא הסכים לקחת בקבוק כלל, לא שאוב ולא נעליים. אחרי כמה ימים בהם צם במשך 8 שעות, התחיל לאכול מהבקבוק. תינוקות לא מתים מרעב מרצון. כשרעבים אוכלים. ואז מתרגלים. את גם צריכה להבין שזו לא "התעללות" במסכנה. שהרי היא אמורה להתחיל ללמוד לאכול עוד דברים מלבד הנקה. הדרגתיות היא שיטה מצויינת לתינוקות שלא מתלהבים מהאוכל.
בהצלחה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/9/2004  13:20 לא מקצועית אבל... - פשפשית
3/9/2004  14:04 מוצקים אחרים או תרומת חלב אם - רותמית
3/9/2004  14:55 ניסיתי..ניסיתי.. - נואשת
3/9/2004  16:14 הבן שלי ניזון תקופה מסויימת מפרגסטימיל - מיכל פ
3/9/2004  16:57 נואשת יקרה, - דר' ליאת הולר הררי
3/9/2004  21:38 הצעה מעניינת, אל תזרקו עליי אבנים אם לא נראה לכם... - נלי
3/9/2004  23:32 נכון אבל... - נואשת
4/9/2004  22:26 מנסיון - מורן
4/9/2004  22:37 מורן, מה זה התמ"ל הזה? - רוני דפני
5/9/2004  09:28 לרוני - מורן
5/9/2004  13:05 נואשת יקרה, בתקווה שעוד תחזרי לפה... - אסנת ש.
5/9/2004  15:24 נואשת חביבה, רק עכשיו ראיתי, - לירון של שקד הדר ויערה
6/9/2004  21:45 הרופא של מיה אמר שניתן לבדוק כבר בגיל 9 חודשים - רוני דפני


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש