פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
4/9/2004 22:37
רוני דפני
מאת:
מורן, מה זה התמ"ל הזה?
כותרת:
האם הוא כמו הנוטרמיגן? כמה הוא עולה?
יש לי ביית ילשה שניה שאוכלת רק נוטרמיגן (טוב, עכשיו התחלונ קצת מוצקים)
והיא לא ממש אוהבת את זה גם. אבל כשהיא רעבה - אין ברירה.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
3/9/2004 13:20
לא מקצועית אבל...
-
פשפשית
3/9/2004 14:04
מוצקים אחרים או תרומת חלב אם
-
רותמית
3/9/2004 14:55
ניסיתי..ניסיתי..
-
נואשת
3/9/2004 16:14
הבן שלי ניזון תקופה מסויימת מפרגסטימיל
-
מיכל פ
3/9/2004 16:57
נואשת יקרה,
-
דר' ליאת הולר הררי
3/9/2004 21:38
הצעה מעניינת, אל תזרקו עליי אבנים אם לא נראה לכם...
-
נלי
3/9/2004 23:32
נכון אבל...
-
נואשת
4/9/2004 20:32
ההצעה של נלי נראית לי מצויינת
-
HILLA
4/9/2004 22:26
מנסיון
-
מורן
5/9/2004 09:28
לרוני
-
מורן
5/9/2004 13:05
נואשת יקרה, בתקווה שעוד תחזרי לפה...
-
אסנת ש.
5/9/2004 15:24
נואשת חביבה, רק עכשיו ראיתי,
-
לירון של שקד הדר ויערה
6/9/2004 21:45
הרופא של מיה אמר שניתן לבדוק כבר בגיל 9 חודשים
-
רוני דפני
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש