פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
5/9/2004 09:28 מורן מאת:
לרוני כותרת:
הנאוקייט גם כן מפורק (אני חושבת שאפילו נותנים אותו לילדים שאלרגים לניוטרמיגן ופרג'סטימיל)
אל תצפי לאיזה טעם משובח במיוחד... רק קצת פחות תוקפני
הוא עלה לנו דרך קופח מכבי 120 ש"ח לקופסא (הנחה של 50%) - ז"א מחיר מקורי 240 ש"ח - וקראתי כאן לא מזמן ממישהי שגם נותנת נאוקייט שהמחיר עלה לאחרונה:-(
מורן

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/9/2004  13:20 לא מקצועית אבל... - פשפשית
3/9/2004  14:04 מוצקים אחרים או תרומת חלב אם - רותמית
3/9/2004  14:55 ניסיתי..ניסיתי.. - נואשת
3/9/2004  16:14 הבן שלי ניזון תקופה מסויימת מפרגסטימיל - מיכל פ
3/9/2004  16:57 נואשת יקרה, - דר' ליאת הולר הררי
3/9/2004  21:38 הצעה מעניינת, אל תזרקו עליי אבנים אם לא נראה לכם... - נלי
3/9/2004  23:32 נכון אבל... - נואשת
4/9/2004  20:32 ההצעה של נלי נראית לי מצויינת - HILLA
4/9/2004  22:26 מנסיון - מורן
4/9/2004  22:37 מורן, מה זה התמ"ל הזה? - רוני דפני
5/9/2004  13:05 נואשת יקרה, בתקווה שעוד תחזרי לפה... - אסנת ש.
5/9/2004  15:24 נואשת חביבה, רק עכשיו ראיתי, - לירון של שקד הדר ויערה
6/9/2004  21:45 הרופא של מיה אמר שניתן לבדוק כבר בגיל 9 חודשים - רוני דפני


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש