|
5/9/2004 09:28
|
מורן
|
מאת:
|
|
לרוני
|
כותרת:
|
הנאוקייט גם כן מפורק (אני חושבת שאפילו נותנים אותו לילדים שאלרגים לניוטרמיגן ופרג'סטימיל) אל תצפי לאיזה טעם משובח במיוחד... רק קצת פחות תוקפני הוא עלה לנו דרך קופח מכבי 120 ש"ח לקופסא (הנחה של 50%) - ז"א מחיר מקורי 240 ש"ח - וקראתי כאן לא מזמן ממישהי שגם נותנת נאוקייט שהמחיר עלה לאחרונה:-( מורן
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|