פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
5/9/2004 15:24 לירון של שקד הדר ויערה מאת:
נואשת חביבה, רק עכשיו ראיתי, כותרת:
גם יערה אלרגית לחלב פרה, סויה, ו...גם לנוטרמיגן.
ולא היתה ברירה הנקתי ושאבתי לה את כל הארוחות, התחלתי בגיל חצי שנה ועד גיל שנה וחודש שאבתי ועשיתי סטוק של איזה 600 ליטרים, מאות שקיות של 150CC כל אחת.
אז אלו הן האפשרויות:
א. לא לחזור לעבודה, הפרופ' צייד אותי באישור רפואי וקיבלתי קצת עזרה מביטוח לאומי, כי באמת לא היתה ברירה, הם לא רצו לנסות עליה שום דבר עד גיל שנה.
ב. העיצה של נלי, מצויינת ועובדת, כך אני עשיתי בגיל שנה וחודש שהיא עברה בהצלחה נסיון האכלה של נאוקייט, כל פעם הוספתי לחלב שלי עוד קצת מהמגעיל וגם הוספתי קורנפלור.
ג. אם גם זה לא עובד, נותנים לה כל פעם נוטרמיגן, היא לא רוצה, מחכים קצת ושוב מנסים, ושוב ושוב, עד שהיא תהיה מספיק רעבה ותאכל (אני יודעת שזה נשמע נורא, אבל גם יערה כשהורדתי לגמרי את החלב שלי היא לא רצתה אבל אחרי איזה 3 שעות ללא חלב היא גמעה בשקיקה בקבוק שלם).

ורק נותר לאחל שזה יעבור מהר, יערה בת שנה ו-4 וחצי חודשים ונלך שוב לבדוק אותה על סויה לקראת גיל שנתיים.

ו...לא להתייאש.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/9/2004  13:20 לא מקצועית אבל... - פשפשית
3/9/2004  14:04 מוצקים אחרים או תרומת חלב אם - רותמית
3/9/2004  14:55 ניסיתי..ניסיתי.. - נואשת
3/9/2004  16:14 הבן שלי ניזון תקופה מסויימת מפרגסטימיל - מיכל פ
3/9/2004  16:57 נואשת יקרה, - דר' ליאת הולר הררי
3/9/2004  21:38 הצעה מעניינת, אל תזרקו עליי אבנים אם לא נראה לכם... - נלי
3/9/2004  23:32 נכון אבל... - נואשת
4/9/2004  20:32 ההצעה של נלי נראית לי מצויינת - HILLA
4/9/2004  22:26 מנסיון - מורן
4/9/2004  22:37 מורן, מה זה התמ"ל הזה? - רוני דפני
5/9/2004  09:28 לרוני - מורן
5/9/2004  13:05 נואשת יקרה, בתקווה שעוד תחזרי לפה... - אסנת ש.
6/9/2004  21:45 הרופא של מיה אמר שניתן לבדוק כבר בגיל 9 חודשים - רוני דפני


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש