גם יערה אלרגית לחלב פרה, סויה, ו...גם לנוטרמיגן. ולא היתה ברירה הנקתי ושאבתי לה את כל הארוחות, התחלתי בגיל חצי שנה ועד גיל שנה וחודש שאבתי ועשיתי סטוק של איזה 600 ליטרים, מאות שקיות של 150CC כל אחת. אז אלו הן האפשרויות: א. לא לחזור לעבודה, הפרופ' צייד אותי באישור רפואי וקיבלתי קצת עזרה מביטוח לאומי, כי באמת לא היתה ברירה, הם לא רצו לנסות עליה שום דבר עד גיל שנה. ב. העיצה של נלי, מצויינת ועובדת, כך אני עשיתי בגיל שנה וחודש שהיא עברה בהצלחה נסיון האכלה של נאוקייט, כל פעם הוספתי לחלב שלי עוד קצת מהמגעיל וגם הוספתי קורנפלור. ג. אם גם זה לא עובד, נותנים לה כל פעם נוטרמיגן, היא לא רוצה, מחכים קצת ושוב מנסים, ושוב ושוב, עד שהיא תהיה מספיק רעבה ותאכל (אני יודעת שזה נשמע נורא, אבל גם יערה כשהורדתי לגמרי את החלב שלי היא לא רצתה אבל אחרי איזה 3 שעות ללא חלב היא גמעה בשקיקה בקבוק שלם).
ורק נותר לאחל שזה יעבור מהר, יערה בת שנה ו-4 וחצי חודשים ונלך שוב לבדוק אותה על סויה לקראת גיל שנתיים.
ו...לא להתייאש.
|
תוכן התגובה:
|