פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/9/2004 18:29 אני מאת:
לילך נראה שיש לך רצון טוב אבל מעט ידע. אל תתחילי בעיצות סבתא "תחשבי טוב, יהי לך טוב" וכאלה. מישהי במצוקה, לא? (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/9/2004  14:08 דרוש מידע נוסף - פלונית
3/9/2004  14:38 כותבת יקרה - אמא בחיתולים
3/9/2004  16:52 קשה לי יקרה, - דר' ליאת הולר הררי
3/9/2004  16:52 עוד כמה פרטים - קשה לי
3/9/2004  16:57 לד"ר ליאת הולר הררי - קשה לי
3/9/2004  16:58 המתכון הכי טוב הוא שמחה - לילך
3/9/2004  18:48 בהחלט כן, לשתי השאלות. - דר' ליאת הולר הררי
3/9/2004  18:54 יאוש כפתרון ליאוש לא עוזר - לילך
3/9/2004  19:04 אלמונית יקרה - אחת שלוקחת כדור
3/9/2004  19:25 רצון טוב זה לא מספיק ותרופות יכולות להציל את השואלת. - ל לילך
3/9/2004  19:36 מאוד לא מסכימה עם לילך! - ליאתיתי
3/9/2004  19:45 מתשובותיכן.. - קשה לי
4/9/2004  20:08 ללילך שהרוב כאן לא מסכים איתה - לילך (הותיקה)
4/9/2004  20:12 ול קשה לי - לילך (הותיקה)
5/9/2004  14:54 לקשה לי, - מירבת
5/9/2004  18:55 למירבת - קשה לי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש