פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
3/9/2004 18:29
אני
מאת:
לילך נראה שיש לך רצון טוב אבל מעט ידע. אל תתחילי בעיצות סבתא "תחשבי טוב, יהי לך טוב" וכאלה. מישהי במצוקה, לא? (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
3/9/2004 14:08
דרוש מידע נוסף
-
פלונית
3/9/2004 14:38
כותבת יקרה
-
אמא בחיתולים
3/9/2004 16:52
קשה לי יקרה,
-
דר' ליאת הולר הררי
3/9/2004 16:52
עוד כמה פרטים
-
קשה לי
3/9/2004 16:57
לד"ר ליאת הולר הררי
-
קשה לי
3/9/2004 16:58
המתכון הכי טוב הוא שמחה
-
לילך
3/9/2004 18:48
בהחלט כן, לשתי השאלות.
-
דר' ליאת הולר הררי
3/9/2004 18:54
יאוש כפתרון ליאוש לא עוזר
-
לילך
3/9/2004 19:04
אלמונית יקרה
-
אחת שלוקחת כדור
3/9/2004 19:25
רצון טוב זה לא מספיק ותרופות יכולות להציל את השואלת.
-
ל לילך
3/9/2004 19:36
מאוד לא מסכימה עם לילך!
-
ליאתיתי
3/9/2004 19:45
מתשובותיכן..
-
קשה לי
4/9/2004 20:08
ללילך שהרוב כאן לא מסכים איתה
-
לילך (הותיקה)
4/9/2004 20:12
ול קשה לי
-
לילך (הותיקה)
5/9/2004 14:54
לקשה לי,
-
מירבת
5/9/2004 18:55
למירבת
-
קשה לי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש