פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/9/2004 19:04 אחת שלוקחת כדור מאת:
אלמונית יקרה כותרת:
אני יכולה להגיד לך מניסיון שלקחת כדור זה הדבר הכי ניפלא שקרה לי בחיים.

אומנם לא פרוזק, אלה אנדרונקס.....שינה לגמרי את חיי. גם הכדור שלי לא ממכר,היפסקתי והיתחלתי איתו כמה פעמים,היה קל להפסיק בלי שם תופעות והיה קל להתחיל.

המחשבות הטורדניות נעלמו,הסבלנות חזרה,היחסים עם בין הזוג הישתפרו פלאים...וביכלל החיים הרבה יותר קלים מאז.

עזבי את כל הדעות הקדומות,ותעזרי לעצמך.

בהצלחה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/9/2004  14:08 דרוש מידע נוסף - פלונית
3/9/2004  14:38 כותבת יקרה - אמא בחיתולים
3/9/2004  16:52 קשה לי יקרה, - דר' ליאת הולר הררי
3/9/2004  16:52 עוד כמה פרטים - קשה לי
3/9/2004  16:57 לד"ר ליאת הולר הררי - קשה לי
3/9/2004  16:58 המתכון הכי טוב הוא שמחה - לילך
3/9/2004  18:29 לילך נראה שיש לך רצון טוב אבל מעט ידע. אל תתחילי בעיצות סבתא "תחשבי טוב, יהי לך טוב" וכאלה. מישהי במצוקה, לא? (ל"ת) - אני
3/9/2004  18:48 בהחלט כן, לשתי השאלות. - דר' ליאת הולר הררי
3/9/2004  18:54 יאוש כפתרון ליאוש לא עוזר - לילך
3/9/2004  19:25 רצון טוב זה לא מספיק ותרופות יכולות להציל את השואלת. - ל לילך
3/9/2004  19:36 מאוד לא מסכימה עם לילך! - ליאתיתי
3/9/2004  19:45 מתשובותיכן.. - קשה לי
4/9/2004  20:08 ללילך שהרוב כאן לא מסכים איתה - לילך (הותיקה)
4/9/2004  20:12 ול קשה לי - לילך (הותיקה)
5/9/2004  14:54 לקשה לי, - מירבת
5/9/2004  18:55 למירבת - קשה לי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש