אני יכולה להגיד לך מניסיון שלקחת כדור זה הדבר הכי ניפלא שקרה לי בחיים.
אומנם לא פרוזק, אלה אנדרונקס.....שינה לגמרי את חיי. גם הכדור שלי לא ממכר,היפסקתי והיתחלתי איתו כמה פעמים,היה קל להפסיק בלי שם תופעות והיה קל להתחיל.
המחשבות הטורדניות נעלמו,הסבלנות חזרה,היחסים עם בין הזוג הישתפרו פלאים...וביכלל החיים הרבה יותר קלים מאז.
עזבי את כל הדעות הקדומות,ותעזרי לעצמך.
בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|