פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/9/2004 07:41 יונית מאת:
פסיכיאטר זה לא גרגמל כותרת:
ותרופות זה לא חתלתול....

יש כמה פסיכיאטרים סימפטיים מאוד שפגשתי בחיי, במעבר למתן תרופות ידעו גם להעניק קשב רב סימפטיה וחום אנושי.

אני חושבת שגם את מבינה שהתגובות שלך הם כבר לא בגדר הסביר, שיש משהו משונה בהתנהגות שלך, משהו בלתי נשלט.

כיוון שהמקור של הכל הוא במוח, אז כרגע יש איזה מעגל דפוק/קצר במוח (אם ניתן לפשט) שנותן הוראה להתנהג כך ובזה אפשר לטפל בתרופות.

אני מסכימה שהתרופות לא עושות הוקוס פוקוס ובדרך כלל עובר חודש עד שהן משפיעות ועל כל אדם התגובה קצת אחרת- אצל אחד תגובה מצויינת ואצל האחר פחות או בכלל לא ואז משנים תרופה.

התרופות הפסיכיאטריות א-י-נ-ן ממכרות. אפשר להפסיק ליטול אותן תמיד.

תמיד חבל לי שאנשים חיים עם איזשהו כאב או בעיה "נפשית" ובשל כך מונעים מעצמם טיפול שיכול להיות להם טוב ולשפר את איכות חייהם.

הרי אם היה לך פצע גדול ומכאיב על היד לא היית מותירה אותו לא מטופל נכון?

המון בהצלחה- ואל תפחדי גפ הפסיכיאטר הוא בן אדם.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
5/9/2004  22:52 לבקש עזרה - דיקושה
5/9/2004  23:57 תגידו, יכול להיות שאני יצליח לברוח מהדיכאון וההפרעות..רק מעצם הקריאה של כמה מפחיד ומסרס הטיפול ..התרופתי??????הלואי שזה יעבוד כך. (ל"ת) - שואלת
6/9/2004  07:13 טיפול בבעיות ברמת הנשמה - פרידה
6/9/2004  07:26 יקרה, אין לך ממה לפחד - גל ו
6/9/2004  10:08 לזקוקה לעצה - מנוסה
6/9/2004  10:49 לפעמים שינוי בתזונה יכול לעזור - שרה
6/9/2004  15:51 אל פחד - האפרתית
6/9/2004  20:47 אל תחששי - אשת הפסיכאטר
6/9/2004  21:01 אין לך מה לחשוש - אמא עם ניסיון
6/9/2004  23:35 לאמא עם ניסיון ולאשת הפסיכיאטר - זקוקה לעצה
6/9/2004  23:42 אשמח לתגובת הפסיכיאטרית (שהיא גם יועצת הנקה) מהפורום...תודה. (ל"ת) - זקוקה לעצה
7/9/2004  08:25 פרטיה של דר' הולר הררי... - לזקוקה לעזרה
7/9/2004  22:58 הרבה לא נותר לי להוסיף - זקוקה יקרה,
7/9/2004  23:00 ההודעה הקודמת היא ממני (ל"ת) - דר' ליאת הולר הררי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש