פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/9/2004 15:51 האפרתית מאת:
אל פחד כותרת:
לדעתי הבעייתיות שלך היא נקודתית. לא מדובר בפסיכוזה גדולה ואבדן תפקוד אבל יש איזושהי הפרעה שלדעתי תרופות, באופן זמני, יכולות לעזור.

היום יש פסיכיאטרים שהם גם פסיכותרפיסטים וישקלו בכובד ראש איזו תרופה לתת לך ובנוסף שיחות המלוות את מתן התרופה. בדר"כ בסוף הטיפול ממעיטים את המינון עד להפסקה מוחלטת.

אני ממש חושבת שזה מה שאת צריכה לעשות או לפחות לנסות. אף אחד לא מכריח אותך לקחת את התרופה תתיעצי קודם עם פסיכיאטר שמבין ללבך.

המון בהצלחה

אפרת

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
5/9/2004  22:52 לבקש עזרה - דיקושה
5/9/2004  23:57 תגידו, יכול להיות שאני יצליח לברוח מהדיכאון וההפרעות..רק מעצם הקריאה של כמה מפחיד ומסרס הטיפול ..התרופתי??????הלואי שזה יעבוד כך. (ל"ת) - שואלת
6/9/2004  07:13 טיפול בבעיות ברמת הנשמה - פרידה
6/9/2004  07:26 יקרה, אין לך ממה לפחד - גל ו
6/9/2004  07:41 פסיכיאטר זה לא גרגמל - יונית
6/9/2004  10:08 לזקוקה לעצה - מנוסה
6/9/2004  10:49 לפעמים שינוי בתזונה יכול לעזור - שרה
6/9/2004  20:47 אל תחששי - אשת הפסיכאטר
6/9/2004  21:01 אין לך מה לחשוש - אמא עם ניסיון
6/9/2004  23:35 לאמא עם ניסיון ולאשת הפסיכיאטר - זקוקה לעצה
6/9/2004  23:42 אשמח לתגובת הפסיכיאטרית (שהיא גם יועצת הנקה) מהפורום...תודה. (ל"ת) - זקוקה לעצה
7/9/2004  08:25 פרטיה של דר' הולר הררי... - לזקוקה לעזרה
7/9/2004  22:58 הרבה לא נותר לי להוסיף - זקוקה יקרה,
7/9/2004  23:00 ההודעה הקודמת היא ממני (ל"ת) - דר' ליאת הולר הררי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש