לדעתי הבעייתיות שלך היא נקודתית. לא מדובר בפסיכוזה גדולה ואבדן תפקוד אבל יש איזושהי הפרעה שלדעתי תרופות, באופן זמני, יכולות לעזור.
היום יש פסיכיאטרים שהם גם פסיכותרפיסטים וישקלו בכובד ראש איזו תרופה לתת לך ובנוסף שיחות המלוות את מתן התרופה. בדר"כ בסוף הטיפול ממעיטים את המינון עד להפסקה מוחלטת.
אני ממש חושבת שזה מה שאת צריכה לעשות או לפחות לנסות. אף אחד לא מכריח אותך לקחת את התרופה תתיעצי קודם עם פסיכיאטר שמבין ללבך.
המון בהצלחה
אפרת
|
תוכן התגובה:
|