פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/9/2004 22:58 זקוקה יקרה, מאת:
הרבה לא נותר לי להוסיף כותרת:
כמו שכתבו לך- יש הרבה דעות קדומות ופחדים לא מבוססים בנושא של טיפול פסיכיאטרי.
את שואלת אם כדאי לפנות. בעצם, מה יש לך להפסיד? ההחלטה בסופו של דבר בידיך. את תחליטי אם לקבל המלצה כזאת או אחרת, אם ליטול תרופה או לא. תוכלי לקבל מידע, ולבצע החלטה מושכלת.
לגבי אופני טיפול-רוב התרופות שבשימוש כיום אינן ממכרות. לטעמי, הרבה פעמים, גם כשמחליטים על טיפול תרופתי, כדאי לשלב טיפול פסיכותרפי. לא רק התרופות משפיעות, חשוב גם הקשר עם מי שנותן אותן.

בהצלחה,
ד"ר ליאת הולר הררי,
פסיכיאטרית, פסיכותרפיסטית ומדריכת הנקה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
5/9/2004  22:52 לבקש עזרה - דיקושה
5/9/2004  23:57 תגידו, יכול להיות שאני יצליח לברוח מהדיכאון וההפרעות..רק מעצם הקריאה של כמה מפחיד ומסרס הטיפול ..התרופתי??????הלואי שזה יעבוד כך. (ל"ת) - שואלת
6/9/2004  07:13 טיפול בבעיות ברמת הנשמה - פרידה
6/9/2004  07:26 יקרה, אין לך ממה לפחד - גל ו
6/9/2004  07:41 פסיכיאטר זה לא גרגמל - יונית
6/9/2004  10:08 לזקוקה לעצה - מנוסה
6/9/2004  10:49 לפעמים שינוי בתזונה יכול לעזור - שרה
6/9/2004  15:51 אל פחד - האפרתית
6/9/2004  20:47 אל תחששי - אשת הפסיכאטר
6/9/2004  21:01 אין לך מה לחשוש - אמא עם ניסיון
6/9/2004  23:35 לאמא עם ניסיון ולאשת הפסיכיאטר - זקוקה לעצה
6/9/2004  23:42 אשמח לתגובת הפסיכיאטרית (שהיא גם יועצת הנקה) מהפורום...תודה. (ל"ת) - זקוקה לעצה
7/9/2004  08:25 פרטיה של דר' הולר הררי... - לזקוקה לעזרה
7/9/2004  23:00 ההודעה הקודמת היא ממני (ל"ת) - דר' ליאת הולר הררי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש