כמו שכתבו לך- יש הרבה דעות קדומות ופחדים לא מבוססים בנושא של טיפול פסיכיאטרי. את שואלת אם כדאי לפנות. בעצם, מה יש לך להפסיד? ההחלטה בסופו של דבר בידיך. את תחליטי אם לקבל המלצה כזאת או אחרת, אם ליטול תרופה או לא. תוכלי לקבל מידע, ולבצע החלטה מושכלת. לגבי אופני טיפול-רוב התרופות שבשימוש כיום אינן ממכרות. לטעמי, הרבה פעמים, גם כשמחליטים על טיפול תרופתי, כדאי לשלב טיפול פסיכותרפי. לא רק התרופות משפיעות, חשוב גם הקשר עם מי שנותן אותן.
בהצלחה, ד"ר ליאת הולר הררי, פסיכיאטרית, פסיכותרפיסטית ומדריכת הנקה
|
תוכן התגובה:
|