אכן דילמה.
נשמע שגם הגן השני שמצאת הוא לא כ"כ אטרקטיבי. אולי כדאי לנסות לדבר עם מנהלת הגן הראשון. האם יש עוד הורים ששמו לב לדברים הללו ואת יכולה לגייס אותם לשיחה עם המנהלת? לא לבוא בגישה של התקפה אלא בגישה שאתם מאד מרוצים ואוהבים את הגן אבל מפריע לכם עניין הבטיחות והחול שלא מכוסה, הציוד המיושן וכו'.
אצלנו בגן הקודם בתחילת שנה שעברה היתה אמא שדיברה עם מנהלת הגן על נושא הבטיחות ואכן המנהלת שינתה את הדברים שהיו לא בטיחותיים.
שווה לנסות.
|
תוכן התגובה:
|