אני הרי המלצתי לך בזמנו על המשפחתון שיואב הולך אליו, ומן הסתם אני חושבת שהוא מעולה, הרבה יותר טוב מכל הבחינות שתיארת משני הגנים שהזכרת - הנוכחי והאופציונלי. אבל אולי אין טעם להגיד זאת כי איני יודעת מדוע לא התאים לך המשפחתון "שלנו", אולי יש לך סיבות נוספות שלא הבנתי או שאיני מודעת להן. בכולופן לדעתי המשפחתון של יואב, למי שיכול לעשות את המאמץ ולהגיע (מבחינה גיאוגרפית) זה ברמה אחרת לגמרי מכל מה שיש כאן באיזור. זו רק דעתי כמובן.
|
תוכן התגובה:
|