פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/9/2004 14:52 זהר מאת:
טוב את דעתי את בטח יכולה לנחש כותרת:
אני הרי המלצתי לך בזמנו על המשפחתון שיואב הולך אליו, ומן הסתם אני חושבת שהוא מעולה, הרבה יותר טוב מכל הבחינות שתיארת משני הגנים שהזכרת - הנוכחי והאופציונלי.
אבל אולי אין טעם להגיד זאת כי איני יודעת מדוע לא התאים לך המשפחתון "שלנו", אולי יש לך סיבות נוספות שלא הבנתי או שאיני מודעת להן.
בכולופן לדעתי המשפחתון של יואב, למי שיכול לעשות את המאמץ ולהגיע (מבחינה גיאוגרפית) זה ברמה אחרת לגמרי מכל מה שיש כאן באיזור. זו רק דעתי כמובן.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/9/2004  14:20 הי מיכל, - יעל.ש
6/9/2004  14:29 היי מיכל - לוליק
6/9/2004  14:36 היי מיכלי אני עם יעל.ש - ורד שלשחר
6/9/2004  15:03 למה את חייבת להחליט היום?! - ליאורקה
6/9/2004  15:30 דעתי - האפרתית
6/9/2004  15:47 לדעתי על בטיחות אסור להתפשר - אירוס
6/9/2004  16:49 לדעתי לא זה ולא זה - גל ו
6/9/2004  20:10 תודה למי שענתה, - מיכל של איל
6/9/2004  21:01 מיכל של אייל - אני ממש מקווה שאני לא מתערבת בעסק לא לי - אמא צעירה
6/9/2004  21:47 למיכל - ברגע האחרון... - Tamara
6/9/2004  22:04 נראה לי ש - תמרה
6/9/2004  23:22 מיכל, הייתי מפרידה בין בעיות גדולות לקטנות - דובת גריזלי
7/9/2004  07:51 מיכל - דניאלה
7/9/2004  16:25 תודה למי שענתה היום. אני מסכימה בעיקר עם הדובה. - מיכל של איל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש