|
6/9/2004 20:13
|
מיכל של איל
|
מאת:
|
|
אני בעד לקיים יחסי מין בכל זמן, לא רק סביב הביוץ. זה
|
כותרת:
|
מרגיע, מחזק את איכות הזרע וכיף. למה לחכות רק עד הביוץ?? יש תיאוריות שאומרות שהזרע איכותי יותר אם עושים יום כן יום לא. כיון שהזרע חי כ 4 ימים אין בעיה להתחיל כבר עכשיו. בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|