פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/9/2004 20:13 מיכל של איל מאת:
אני בעד לקיים יחסי מין בכל זמן, לא רק סביב הביוץ. זה כותרת:
מרגיע, מחזק את איכות הזרע וכיף.
למה לחכות רק עד הביוץ??
יש תיאוריות שאומרות שהזרע איכותי יותר אם עושים יום כן יום לא.
כיון שהזרע חי כ 4 ימים אין בעיה להתחיל כבר עכשיו.
בהצלחה!


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/9/2004  18:11 יאללה רוצו לעשות את זה!! - האפרתית
6/9/2004  18:17 תודה לכל העונות על הדבורים והפרפרים - אורחת פורחת
6/9/2004  18:18 סליחה ממי, זה OT (ל"ת) - אורחת פורחת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש