פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/9/2004 10:31 לירון מאת:
חני ועידו כותרת:
טליה באה אלינו למיטה כל לילה עוד לפני שילדתי.... :)
הפתרון שאנחנו חושבים עליו כרגע- זה מזרון ליד. את רוצה לבוא לישון בחדר של אבא ואמא?- הנה מקום בשביל יובלי (טליה)...
אז מה אם הוא לא באותו הגובה.
מתי שהוא...גם זה יעבור.
ו... מה??? כבר עברו 5.5 חודשים? וואו....

לירון

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/9/2004  10:31 אולי תשאירו לה מזרן על הרצפה לידכם? (ל"ת) - צורית
7/9/2004  10:36 אמנם חסרת ניסיון - ורד
7/9/2004  10:37 וגם OT חני - ורד
7/9/2004  10:48 מה שאני חושבת לעשות - roniti
7/9/2004  10:55 טוב למירע זכרוני גם אצלכם יש מיטה גדולה 1.80 מ' נכון ? - זהר
7/9/2004  11:31 אם לא ממש דחוף לכם לממש את הזוגיות דווקא במיטה הזוגית - צרת רבים
7/9/2004  12:01 מה אנחנו עשינו - אופירה
7/9/2004  12:11 מה שעשה אצלנו את השינוי - מירי2
7/9/2004  13:46 תודה לכולכן על עצות טובות וחכמות - חני המדווחת (גם בשם עדו)
7/9/2004  13:47 ןלורד - איזה יופי! אני שמחה שהכל הסתדר כמו שצריך! (ל"ת) - חני המדווחת
7/9/2004  15:11 חני, מירי וכל מי שקנו מיטה גדולה לאחרונה, יש לכן טיפים איפה לקנות ובמחירים סבירים?תודה מראש (ל"ת) - שין
7/9/2004  16:26 לחני המדווחת, רק תוספת קטנה: אך תעשו את השינוי בהרגלי השינה יחד עם המעבר לבית החדש. (ל"ת) - דרורית אמיתי-דרור
7/9/2004  16:27 אך=אל, כלומר: אל תעשו.... (ל"ת) - דרורית אמיתי-דרור
7/9/2004  17:18 לשין - בבקשה - מירי2
7/9/2004  17:32 לשין - אני לא ממליצה על המיטה שקניתי, כי היא מאד יקרה (אצל חגית סער האובססיבית), ואי אפשר לומר עליה שהיא "במחיר סביר". ראיתי מיטות נחמדות במחיריםצ סבירים באיקאה. (ל"ת) - חני המדווחת
7/9/2004  18:02 אמנם הדיון די מיצה את עצמו ובכל זאת לחיזוק ורד - ק.ס.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש