טליה באה אלינו למיטה כל לילה עוד לפני שילדתי.... :) הפתרון שאנחנו חושבים עליו כרגע- זה מזרון ליד. את רוצה לבוא לישון בחדר של אבא ואמא?- הנה מקום בשביל יובלי (טליה)... אז מה אם הוא לא באותו הגובה. מתי שהוא...גם זה יעבור. ו... מה??? כבר עברו 5.5 חודשים? וואו....
לירון
|
תוכן התגובה:
|