פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
7/9/2004 10:37
ורד
מאת:
וגם OT חני
כותרת:
אחרי כל מיני בלגנים ברגע האחרון, אבל ממש אחרון, רשמתי את עמליה לגן גבי, ובינתיים היא ואני באושר צרוף. רק רציתי ליידע אפרופו דיוני ענתיקה
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
7/9/2004 10:31
חני ועידו
-
לירון
7/9/2004 10:31
אולי תשאירו לה מזרן על הרצפה לידכם? (ל"ת)
-
צורית
7/9/2004 10:36
אמנם חסרת ניסיון
-
ורד
7/9/2004 10:48
מה שאני חושבת לעשות
-
roniti
7/9/2004 10:55
טוב למירע זכרוני גם אצלכם יש מיטה גדולה 1.80 מ' נכון ?
-
זהר
7/9/2004 11:31
אם לא ממש דחוף לכם לממש את הזוגיות דווקא במיטה הזוגית
-
צרת רבים
7/9/2004 12:01
מה אנחנו עשינו
-
אופירה
7/9/2004 12:11
מה שעשה אצלנו את השינוי
-
מירי2
7/9/2004 13:46
תודה לכולכן על עצות טובות וחכמות
-
חני המדווחת (גם בשם עדו)
7/9/2004 13:47
ןלורד - איזה יופי! אני שמחה שהכל הסתדר כמו שצריך! (ל"ת)
-
חני המדווחת
7/9/2004 15:11
חני, מירי וכל מי שקנו מיטה גדולה לאחרונה, יש לכן טיפים איפה לקנות ובמחירים סבירים?תודה מראש (ל"ת)
-
שין
7/9/2004 16:26
לחני המדווחת, רק תוספת קטנה: אך תעשו את השינוי בהרגלי השינה יחד עם המעבר לבית החדש. (ל"ת)
-
דרורית אמיתי-דרור
7/9/2004 16:27
אך=אל, כלומר: אל תעשו.... (ל"ת)
-
דרורית אמיתי-דרור
7/9/2004 17:18
לשין - בבקשה
-
מירי2
7/9/2004 17:32
לשין - אני לא ממליצה על המיטה שקניתי, כי היא מאד יקרה (אצל חגית סער האובססיבית), ואי אפשר לומר עליה שהיא "במחיר סביר". ראיתי מיטות נחמדות במחיריםצ סבירים באיקאה. (ל"ת)
-
חני המדווחת
7/9/2004 18:02
אמנם הדיון די מיצה את עצמו ובכל זאת לחיזוק ורד
-
ק.ס.
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש