אז זה קודם כל. יש להם באמת את הקטע הזה עם לישון לרוחב ואנחנו פשוט מיישרים אותו ולא מאד בעדינות. יואב מתחיל את הלילה במיטתו שבחדרנו (מיטת איקאה המתארכת, יואב דווקא מפרגן לה - "המיטה שלי החדשה"...) ועובר אלינו במהלך הלילה, לפעמים בבוקר מוקדם ולפעמים בלילה ולפעמים "לפנות לילה"... יענו ממש ממש בתחילת הלילה (שלנו). כשייצא הבעל"ט אני אחזיר את מיטת התינוק לחדרנו ללא הדופן הרביעית כמו שישנו עם יואב, כרגע היא בגלות בחדר העבודה כדי "ליצור הפרדה"... כלומר - תיווצר מיטה ענקית של 1.80 ועוד מיטת תינוק צמודה אליה ללא הפרדה. גם אני מרגישה חרא שיואב יהיה בחדר נפרד מאיתנו (משנינו כרגע ועל אחת כמה וכמה משלושתינו אוטוטו) ולדעתי בסוף הם ירצו חדר משלהם, אני בונה על גיל ... שש ?!?!
|
תוכן התגובה:
|