אני אנסה ליישם את שיטת המזרון לצד המיטה.
ולזהר - המיטה הגדולה תגיע אלינו בעוד שבועיים - יחד עם הבית החדש...
ולמירי2 - זכרת נכון לגבי המיטה של יובלי. אולי הכל ישתנה כשתעבור למיטה החדשה שלה בבית החדש (ואז גם החדר שלה לא יהיה צמוד לשלנו) וגם שי-קי תעבור למיטה משלה. אם לא - עדו הודיע לי כבר עכשיו שהוא עובר לישון באופן קבוע בחדר ובמיטה של יובלי, "עד שכל הבנות בבית הזה יגמרו להשתלט לי על המיטה"!!!!
|
תוכן התגובה:
|