פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/9/2004 18:02 ק.ס. מאת:
אמנם הדיון די מיצה את עצמו ובכל זאת לחיזוק ורד כותרת:
אני עם ורד, ואצלי עם נסיון. אצלנו הבנות בחדר משותף (ונפרד משלנו:)), ככה אף אחד לא מרגיש לבד או לא בעניינים ולנו נשארת פרטיות.
עוד הגדלנו ותלינו בחדר של הבנות וילון חרוזים אופנתי במקום הדלת כך שיש לנו התראה מתי מישהי בדרך אלינו...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/9/2004  10:31 חני ועידו - לירון
7/9/2004  10:31 אולי תשאירו לה מזרן על הרצפה לידכם? (ל"ת) - צורית
7/9/2004  10:36 אמנם חסרת ניסיון - ורד
7/9/2004  10:37 וגם OT חני - ורד
7/9/2004  10:48 מה שאני חושבת לעשות - roniti
7/9/2004  10:55 טוב למירע זכרוני גם אצלכם יש מיטה גדולה 1.80 מ' נכון ? - זהר
7/9/2004  11:31 אם לא ממש דחוף לכם לממש את הזוגיות דווקא במיטה הזוגית - צרת רבים
7/9/2004  12:01 מה אנחנו עשינו - אופירה
7/9/2004  12:11 מה שעשה אצלנו את השינוי - מירי2
7/9/2004  13:46 תודה לכולכן על עצות טובות וחכמות - חני המדווחת (גם בשם עדו)
7/9/2004  13:47 ןלורד - איזה יופי! אני שמחה שהכל הסתדר כמו שצריך! (ל"ת) - חני המדווחת
7/9/2004  15:11 חני, מירי וכל מי שקנו מיטה גדולה לאחרונה, יש לכן טיפים איפה לקנות ובמחירים סבירים?תודה מראש (ל"ת) - שין
7/9/2004  16:26 לחני המדווחת, רק תוספת קטנה: אך תעשו את השינוי בהרגלי השינה יחד עם המעבר לבית החדש. (ל"ת) - דרורית אמיתי-דרור
7/9/2004  16:27 אך=אל, כלומר: אל תעשו.... (ל"ת) - דרורית אמיתי-דרור
7/9/2004  17:18 לשין - בבקשה - מירי2
7/9/2004  17:32 לשין - אני לא ממליצה על המיטה שקניתי, כי היא מאד יקרה (אצל חגית סער האובססיבית), ואי אפשר לומר עליה שהיא "במחיר סביר". ראיתי מיטות נחמדות במחיריםצ סבירים באיקאה. (ל"ת) - חני המדווחת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש