תראי, אני לא מומחית בהנקה. אבל... נראה לי שאם תצליחי לשאוב במהלך החמש שעות בהן את נעדרת מהבית, תפוקת החלב לא תיפגם. הרבה בנות שואבות בחדר השירותים, ואולי תצליחי למצוא מקרר פנוי אצל אב הבית או משהו לאחסן את החלב? לפני שאני חזרתי לעבודה, אמרו לי שיש תינוקות שמרגילים את עצמם לא לאכול כמה שעות עד שיש ציצי באזור (גם אני נעדרת 5 שעות כל פעם, אבל זה שונה כי איילת כבר בת חצי שנה).
בכל מקרה, אני בסופו של דבר נשברתי מהשאיבות, והחלטתי שאם ארוחה אחת ביום היא תקבל תחליף זה לא סוף העולם. טוב לי עם זה ואני שלמה עם זה.
מאחלת לך בכל מקרה בהצלחה עם השאיבות ובלימודים.
|
תוכן התגובה:
|