פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/9/2004 20:28 לימון מאת:
הי מאיה כותרת:
תראי, אני לא מומחית בהנקה. אבל...
נראה לי שאם תצליחי לשאוב במהלך החמש שעות בהן את נעדרת מהבית, תפוקת החלב לא תיפגם. הרבה בנות שואבות בחדר השירותים, ואולי תצליחי למצוא מקרר פנוי אצל אב הבית או משהו לאחסן את החלב?
לפני שאני חזרתי לעבודה, אמרו לי שיש תינוקות שמרגילים את עצמם לא לאכול כמה שעות עד שיש ציצי באזור (גם אני נעדרת 5 שעות כל פעם, אבל זה שונה כי איילת כבר בת חצי שנה).

בכל מקרה, אני בסופו של דבר נשברתי מהשאיבות, והחלטתי שאם ארוחה אחת ביום היא תקבל תחליף זה לא סוף העולם. טוב לי עם זה ואני שלמה עם זה.

מאחלת לך בכל מקרה בהצלחה עם השאיבות ובלימודים.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/9/2004  20:46 הי מאיה, שיוף ודעה - במבי
7/9/2004  21:32 אני שאבתי במשך חצי שנה כל יום את הארוחות של מחר ואפילו הצלחתי להגדיל כמויות כשהיה צריך. בהצלחה. (ל"ת) - מופ
7/9/2004  21:38 לגבי הנקה בימים בבית - רותמית
7/9/2004  23:00 הי מאיה - שירלי2
7/9/2004  23:29 עוד משהו קטן - שירלי2
7/9/2004  23:29 עוד משהו קטן - שירלי2
8/9/2004  16:11 נראה איך זה יעבוד.... - מאיה מ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש