שיוף - רק כדי לדייק - ד"ר ליבוביץ' לא אמרה לי "כמה שיותר" במקום "רק". אלא עזרה לי להבין שזה כנראה מה שבנמצא כרגע. שזה משני בסדר העדיפויות הפרטי שלי (עדיפות עליונה לחזשק הנקה ולדאוג שיהיה יצור חלב). אני מניחה שיש אימהות שגם בסיטואציה כמו שלי היו מוצאות איזושהי דרך לשמור על "רק חלב אם". למשל להתחיל עם מוצקים (בגיל חמישה חודשים, לא רלוונטי עבורך, אבל אני רושמת כדוגמא). אבל אני ואבא שלו הסתכלנו עליו והיה לנו די ברור שהוא עוד לא שם. בקיצור - המסקנה הזו היא שלי מתוך החוויה שלי והיכרותי את עצמי.
לגבי הימים שאת בבית, אני יכולה להגיד לך מה אני הייתי עושה - הייתי מניקה בכל זמן שאני בבית בלי לוותר על הנקות. לא נראה לי שלתינוק זה יצור בעיה. כמו שהוא יתרגל לשתות מבקבוק חצי יום וחצי לינוק, כך הוא יתרגל שביום שני ושלישי (סתם לדוגמא) הוא יונק כל היום, למרות שהוא עם מטפלת. אבל זו כמובן דעה שלי, שדווקא באה גם מתוך הניסיון ל"כמה שיותר חלב אם".
ואפרורפו מטפלת, אנחנו מחפשים לכמה שעות לכשלוש פעמים בשבוע (4 בכל פעם), הוא בן חצי שנה. אם את שומעת על משהו שלא מתאים לצרכים שלך אבל יכול להתאים לנו - תכתבי. ולגבי אדמה טובה - היא אמרה שמהשבוע השני של ספטמבר. וחוץ מזה אכתוב לך מייל. בהצלחה! עפרה
|
תוכן התגובה:
|