אני משך 4-5 חודשים עבדתי 3 ימים מחוץ לבית ויומיים בבית. בימים שהייתי בבית הינקתי. בתי היתה מבוגרת יותר (7 חודשים), ועם חלוף הזמן זה הפך להיות קשה, פשוט כי היא לא רצתה לעזוב ברגע שגילתה שאני בבית. בגילאים יותר קטנים זו ממש לא נראית לי בעייה ושיקול נגד הנקה. לדעתי עבור יומיים, תוכלי תמיד להגדיל את מאגר החלב ע"י שאיבה בזמן הנקה מהצד השני. תשתדלי גם להיניק איך שאת יוצאת ומיד שאת חוזרת, ואז אולי תספיק ארוחה אחת. הרבה הצלחה עם השניים ועם ההנקה.
|
תוכן התגובה:
|