פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/9/2004 21:38 רותמית מאת:
לגבי הנקה בימים בבית כותרת:
אני משך 4-5 חודשים עבדתי 3 ימים מחוץ לבית ויומיים בבית. בימים שהייתי בבית הינקתי. בתי היתה מבוגרת יותר (7 חודשים), ועם חלוף הזמן זה הפך להיות קשה, פשוט כי היא לא רצתה לעזוב ברגע שגילתה שאני בבית. בגילאים יותר קטנים זו ממש לא נראית לי בעייה ושיקול נגד הנקה. לדעתי עבור יומיים, תוכלי תמיד להגדיל את מאגר החלב ע"י שאיבה בזמן הנקה מהצד השני. תשתדלי גם להיניק איך שאת יוצאת ומיד שאת חוזרת, ואז אולי תספיק ארוחה אחת.
הרבה הצלחה עם השניים ועם ההנקה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/9/2004  20:28 הי מאיה - לימון
7/9/2004  20:46 הי מאיה, שיוף ודעה - במבי
7/9/2004  21:32 אני שאבתי במשך חצי שנה כל יום את הארוחות של מחר ואפילו הצלחתי להגדיל כמויות כשהיה צריך. בהצלחה. (ל"ת) - מופ
7/9/2004  23:00 הי מאיה - שירלי2
7/9/2004  23:29 עוד משהו קטן - שירלי2
7/9/2004  23:29 עוד משהו קטן - שירלי2
8/9/2004  16:11 נראה איך זה יעבוד.... - מאיה מ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש