פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
7/9/2004 23:00
שירלי2
מאת:
הי מאיה
כותרת:
אני לא מנוסה בכלל בשאיבות (שאבתי רק פעם אחת) ואולי השאיבות באמת יעזרו להגברת תפוקת החלב אבל אם בשעות בהן לא תניקי גם לא תשאבי - הגוף שלך יתרגל בשעות האלה לא לייצר חלב. זה לא בעייתי לדעתי אם זה כל פעם באותן שעות (מלבד בשישישבת).
בהצלחה.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
7/9/2004 20:28
הי מאיה
-
לימון
7/9/2004 20:46
הי מאיה, שיוף ודעה
-
במבי
7/9/2004 21:32
אני שאבתי במשך חצי שנה כל יום את הארוחות של מחר ואפילו הצלחתי להגדיל כמויות כשהיה צריך. בהצלחה. (ל"ת)
-
מופ
7/9/2004 21:38
לגבי הנקה בימים בבית
-
רותמית
7/9/2004 23:29
עוד משהו קטן
-
שירלי2
7/9/2004 23:29
עוד משהו קטן
-
שירלי2
8/9/2004 16:11
נראה איך זה יעבוד....
-
מאיה מ
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש