פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/9/2004 23:00 שירלי2 מאת:
הי מאיה כותרת:
אני לא מנוסה בכלל בשאיבות (שאבתי רק פעם אחת) ואולי השאיבות באמת יעזרו להגברת תפוקת החלב אבל אם בשעות בהן לא תניקי גם לא תשאבי - הגוף שלך יתרגל בשעות האלה לא לייצר חלב. זה לא בעייתי לדעתי אם זה כל פעם באותן שעות (מלבד בשישישבת).
בהצלחה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/9/2004  20:28 הי מאיה - לימון
7/9/2004  20:46 הי מאיה, שיוף ודעה - במבי
7/9/2004  21:32 אני שאבתי במשך חצי שנה כל יום את הארוחות של מחר ואפילו הצלחתי להגדיל כמויות כשהיה צריך. בהצלחה. (ל"ת) - מופ
7/9/2004  21:38 לגבי הנקה בימים בבית - רותמית
7/9/2004  23:29 עוד משהו קטן - שירלי2
7/9/2004  23:29 עוד משהו קטן - שירלי2
8/9/2004  16:11 נראה איך זה יעבוד.... - מאיה מ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש