כנראה שאנסה להיניק אותו בשעות שאני בבית, ואשאב בימים האחרים לימים שאני לא נמצאת בבית, לפחות עד שימאס לי. סימילאק תמיד אפשר לתת. תודה לכולכן.
עופרה - לגבי מטפלות: אנחנו ראיינו מישהי, שלא כ"כ התאימה לנו (אין לה נסיון עם קטנטנים כומ שלנו, אלא רק עם גילאי שנה +). היא צעירה (בת 30), נחמדה ועובדת עכשיו במשפחתון וגם אצל משפחה בחלק מהשבוע בשעות אחה"צ. יכול להיות שיתאים לכם. הטלפון שלה: 052-340113, קוראים לה אסתר (אני מקווה שאני לא טועה במספר, אין לי אותו לפניי). ורק ליידע אותך, למרות שזה לא נראה לי ממש משנה - היא חוזרת בתשובה מהשנתיים האחרונות. בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|