פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/9/2004 16:11 מאיה מ מאת:
נראה איך זה יעבוד.... כותרת:
כנראה שאנסה להיניק אותו בשעות שאני בבית, ואשאב בימים האחרים לימים שאני לא נמצאת בבית, לפחות עד שימאס לי. סימילאק תמיד אפשר לתת.
תודה לכולכן.

עופרה - לגבי מטפלות: אנחנו ראיינו מישהי, שלא כ"כ התאימה לנו (אין לה נסיון עם קטנטנים כומ שלנו, אלא רק עם גילאי שנה +). היא צעירה (בת 30), נחמדה ועובדת עכשיו במשפחתון וגם אצל משפחה בחלק מהשבוע בשעות אחה"צ. יכול להיות שיתאים לכם. הטלפון שלה: 052-340113, קוראים לה אסתר (אני מקווה שאני לא טועה במספר, אין לי אותו לפניי).
ורק ליידע אותך, למרות שזה לא נראה לי ממש משנה - היא חוזרת בתשובה מהשנתיים האחרונות.
בהצלחה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/9/2004  20:28 הי מאיה - לימון
7/9/2004  20:46 הי מאיה, שיוף ודעה - במבי
7/9/2004  21:32 אני שאבתי במשך חצי שנה כל יום את הארוחות של מחר ואפילו הצלחתי להגדיל כמויות כשהיה צריך. בהצלחה. (ל"ת) - מופ
7/9/2004  21:38 לגבי הנקה בימים בבית - רותמית
7/9/2004  23:00 הי מאיה - שירלי2
7/9/2004  23:29 עוד משהו קטן - שירלי2
7/9/2004  23:29 עוד משהו קטן - שירלי2


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש