פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/9/2004 21:42 דבורי מאת:
נועה'לה המקסימה כותרת:
קודם כל, ברוכה הבאה!! לאן אני מתקשרת כדי למצוא אותך? שלחי לי מס. טלפון באי-מייל, טוב?

נועה חמודה, צר לי על היומיים האלה. בעיקר כשהיגעת עם כל-כך הרבה ציפיות. גם אנחנו כשהיינו בתאילנד, כל היום שמענו על הפיגועים והיה נורא. ממש היה קשה לא לתת לזה להשפיע. אבל היום, זה לא מה שאני זוכרת. רק דברים טובים.

זה שהמצלמה הלכה - זה חרא. אין מה להגיד. אבל כפרה. יכל להיות שמשהו אחר, הרבה יותר חשוב, הרבה יותר כואב היה אמור להישאר מאחור, ולא כך קרה בסוף. (ככה אני מנסה לחשוב).

בעניין ההזנחה, הרחפנות וכו'. נועה'לה, את בחיים, אבל בחיים לא תיתני שאי-משהו יקרה, יפריע, יעמוד בדרכו של אביתר. את הכי קשובה לצרכים שלו, ובנוסף-את רק בן אדם. את תעשי ה כ ל שיהיה לו טוב, ויהיו דברים שיעלו בכל אופן, אבל ככה זה בחיים, וזה רק עוזר לנו להתחזק. המטבח לא סטרילי?? אז מה-עזרת לו. הוא לא יהיה ילד צמר-גפן. אם היית חושבת שזה יפגע בו (נגיד שהוא, שלא נדע, אלרגי בטרוף) היית חושבת על זה שבועיים לפני ומארגנת שיהיה סטרילי עד שתגיעי. ככה את. את אמא נהדרת ואישה נהדרת. ואל תשכחי שבתוך כל זה נמצא יואל. את ויואל, אתם הורים מקסימים!! הטבעיות והרגישות ושמחת החיים שבה אתם מגדלים את אביתר היא לא דבר של מה בכך-וזה מה שחשוב. כל השאר פיצ'פקס. אני ממש לא דואגת לך מקסימה שכמוך.

אז יאללה, צרי קשר וננסה להיפגש!!

חיבוק חם ליואל, ותוסיפי גם נשיקה לאביתר :)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/9/2004  15:33 אני חושבת ש"מקרה מצלמה " שכזה נותן לנו פרופורציה בחיים... - ורד שלשחר
7/9/2004  15:34 גם אני הייתי עכשיו בחופשה והרגשתי ככה... - ליאורקה
7/9/2004  16:35 תודה - נועה
7/9/2004  16:46 נועה נועה יקרה שלי. - שרי
7/9/2004  20:59 נועה?? היית כאן??? - במבי
7/9/2004  21:42 נועה'לה המקסימה - דבורי
7/9/2004  22:13 אוי אני מבינה אותך מאד! - חיה של שירי
7/9/2004  22:34 על רגע של אי מחשבה ותוצאותיו - רינת של עידן
7/9/2004  22:36 נועה, - דובת גריזלי
8/9/2004  03:15 תודה תודה תודה - נועה
8/9/2004  04:18 ועוד לדובה - נועה
8/9/2004  10:58 נועה'לה - דבורי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש