פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/9/2004 19:03 ר מאת:
לא נורא כותרת:
אם מדובר בדימום קטן, זה בד"כ תקין ולא מעיד על כלום. גם לי היה דימום בתחילת ההריון, ורצתי לרופא שבדק והכל היה בסדר. אל דאגה, זה קורה! בכל מקרה בשביל הרגשת הביטחון שלך, תגשי לרופא לודא שבאמת הכל תקין.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/9/2004  19:02 לפעמים קורה שיש דימום, ואם יש דופק אז הכל בסדר. מחזיקה לך אצבעות! (ל"ת) - אמא בחיתולים
7/9/2004  19:54 דימום יכול להיות מהרבה סיבות, לוא דווקא משמעותיות. - טלי תקומי
7/9/2004  20:03 אבל מה זה דם ישן? (ל"ת) - מתרגשת
7/9/2004  20:12 דם ישן - עינת מ
7/9/2004  20:17 דימום ואולטראסאונד - זברה
7/9/2004  20:20 להרבה מאד נשים יש דימום בתחילת ההריון - ורובן יולדות בסוף ילד בריא! (ל"ת) - לימון
7/9/2004  21:35 גם לי היה דימום בתחלת ההריון - אל"א
7/9/2004  22:00 גם לי היה דימום - חיה של שירי
7/9/2004  22:03 *OT לטובה* - אנונימית בגלל בעלי
8/9/2004  11:16 הילד שלי שישן עכשיו, בטח לא זוכר איך בשבוע שביעי דמיינתי שאני רואה אותו בגוש הדם שיצא לי. התאבלתי עליו מרה עד שהרופא אמר לי שהוא רואה דופק בשבוע שמיני. (ל"ת) - שילה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש