ההריון הראשון אצלי לווה בדימומים כמעט על לטרימסטר 3, מידי פעם. חלקם הגדול דם "ישן" אצלי למשל זה נבע משילית פתח. שיליית פתח זו שיליה על פתח הרחם באופן מלא או חלקי. זה מקרה שכיח, ו"נפתר" עם התרחבות הרחם, אז, באופן טבעי השיליה נודדת יותר ל"מעלה"..
|
תוכן התגובה:
|