פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
7/9/2004 20:03
מתרגשת
מאת:
אבל מה זה דם ישן? (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
7/9/2004 19:02
לפעמים קורה שיש דימום, ואם יש דופק אז הכל בסדר. מחזיקה לך אצבעות! (ל"ת)
-
אמא בחיתולים
7/9/2004 19:03
לא נורא
-
ר
7/9/2004 19:54
דימום יכול להיות מהרבה סיבות, לוא דווקא משמעותיות.
-
טלי תקומי
7/9/2004 20:12
דם ישן
-
עינת מ
7/9/2004 20:17
דימום ואולטראסאונד
-
זברה
7/9/2004 20:20
להרבה מאד נשים יש דימום בתחילת ההריון - ורובן יולדות בסוף ילד בריא! (ל"ת)
-
לימון
7/9/2004 21:35
גם לי היה דימום בתחלת ההריון
-
אל"א
7/9/2004 22:00
גם לי היה דימום
-
חיה של שירי
7/9/2004 22:03
*OT לטובה*
-
אנונימית בגלל בעלי
8/9/2004 11:16
הילד שלי שישן עכשיו, בטח לא זוכר איך בשבוע שביעי דמיינתי שאני רואה אותו בגוש הדם שיצא לי. התאבלתי עליו מרה עד שהרופא אמר לי שהוא רואה דופק בשבוע שמיני. (ל"ת)
-
שילה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש