אצלי בהריון הראשון היה דימום בסביבות השבוע ה-7-8, עשינו אולטראסאונד היה דופק והכל היה תקין. הדימום היה חום (ישן) ולא דם טרי ואדום. הרופאה אמרה שהיא מנחשת שזוהי דם מהורידים בצוואר הרחם שמתנפחים עם התקדמות ההריון ולכן מדממים קצת. זה יכול להיות גם דם מההשתרשות של הביצית המופרית בתוך דפנות(?) הרחם. הדם נראה ישן כי הוא היה בתוך הרחם או הנרתיק קצת זמן לפני שהוא יצא לכן הוא לא נראה טרי ואדום. מפני שהיה דופק והכל נראה תקין לא היתה סיבה לברר את הסיבה האמיתית של הדימום. מאחלת לך הריון קל וכייפי.
|
תוכן התגובה:
|