פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/9/2004 20:12 עינת מ מאת:
דם ישן כותרת:
אצלי בהריון הראשון היה דימום בסביבות השבוע ה-7-8, עשינו אולטראסאונד היה דופק והכל היה תקין. הדימום היה חום (ישן) ולא דם טרי ואדום. הרופאה אמרה שהיא מנחשת שזוהי דם מהורידים בצוואר הרחם שמתנפחים עם התקדמות ההריון ולכן מדממים קצת. זה יכול להיות גם דם מההשתרשות של הביצית המופרית בתוך דפנות(?) הרחם. הדם נראה ישן כי הוא היה בתוך הרחם או הנרתיק קצת זמן לפני שהוא יצא לכן הוא לא נראה טרי ואדום. מפני שהיה דופק והכל נראה תקין לא היתה סיבה לברר את הסיבה האמיתית של הדימום.
מאחלת לך הריון קל וכייפי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/9/2004  19:02 לפעמים קורה שיש דימום, ואם יש דופק אז הכל בסדר. מחזיקה לך אצבעות! (ל"ת) - אמא בחיתולים
7/9/2004  19:03 לא נורא - ר
7/9/2004  19:54 דימום יכול להיות מהרבה סיבות, לוא דווקא משמעותיות. - טלי תקומי
7/9/2004  20:03 אבל מה זה דם ישן? (ל"ת) - מתרגשת
7/9/2004  20:17 דימום ואולטראסאונד - זברה
7/9/2004  20:20 להרבה מאד נשים יש דימום בתחילת ההריון - ורובן יולדות בסוף ילד בריא! (ל"ת) - לימון
7/9/2004  21:35 גם לי היה דימום בתחלת ההריון - אל"א
7/9/2004  22:00 גם לי היה דימום - חיה של שירי
7/9/2004  22:03 *OT לטובה* - אנונימית בגלל בעלי
8/9/2004  11:16 הילד שלי שישן עכשיו, בטח לא זוכר איך בשבוע שביעי דמיינתי שאני רואה אותו בגוש הדם שיצא לי. התאבלתי עליו מרה עד שהרופא אמר לי שהוא רואה דופק בשבוע שמיני. (ל"ת) - שילה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש