לסקרנית- אני יודעת שתיתי- רופאת השיניים כאן, מטפלת בסוג של היפנוזה. שאלו אותה בעבר הרבה שאלות לגבי זה, אם את מתענינת תוכלי להחפש במנוע חיפוש.
לחיה- גם בגן של שנה שעברה וגם עכשיו- המחיר הוא 20 ש"ח לשעה מעבר. נגיד עכשיו בחוזה החדש כתוב שאם זה יותר ממספר פעמים (פעמים שלוש, לא זוכרת), אז יתחילו לחייב. והגן הישן (פרטי כמובן) הרבה פעמים היא גבתה 10 שח לחצי שעה איחור ולא מחיר 'מלא'... אישית- נראה לי קצת קטנוני לאיחור של 10 דקות לגבות בגלל פקקיים או משהו בסגנון. אם אני נשארת עוד שעה בעבודה- ומודיע על כך מראש- נראה לי לגיטימי. בכל אופן- 40 ש"ח??? הרבה.
לירון
|
תוכן התגובה:
|