פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/9/2004 22:37 לירון מאת:
לסקרנית ולחיה כותרת:
לסקרנית- אני יודעת שתיתי- רופאת השיניים כאן, מטפלת בסוג של היפנוזה. שאלו אותה בעבר הרבה שאלות לגבי זה, אם את מתענינת תוכלי להחפש במנוע חיפוש.

לחיה- גם בגן של שנה שעברה וגם עכשיו- המחיר הוא 20 ש"ח לשעה מעבר.
נגיד עכשיו בחוזה החדש כתוב שאם זה יותר ממספר פעמים (פעמים שלוש, לא זוכרת), אז יתחילו לחייב. והגן הישן (פרטי כמובן) הרבה פעמים היא גבתה 10 שח לחצי שעה איחור ולא מחיר 'מלא'...
אישית- נראה לי קצת קטנוני לאיחור של 10 דקות לגבות בגלל פקקיים או משהו בסגנון. אם אני נשארת עוד שעה בעבודה- ומודיע על כך מראש- נראה לי לגיטימי. בכל אופן- 40 ש"ח??? הרבה.

לירון

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/9/2004  21:47 לא יודעת על היפנוזה.ו- **** OT-מתנות לצוות הגן? *** - חיה של שירי
7/9/2004  21:55 לא (ל"ת) - חה חה
7/9/2004  21:58 אני יודעת שמקובל "קנס" - קורי
7/9/2004  22:01 ההודעה מעלי לחיה של שירי :-) (ל"ת) - קורי
7/9/2004  22:26 חיה של שירי ולפותחת ההודעה -לא - שירלי2
7/9/2004  23:10 תודה לעונות. ומה לגבי המתנות?? (יצא חרוז:-) (ל"ת) - חיה של שירי
7/9/2004  23:48 כן - לילי של קאלי
8/9/2004  16:14 לגבי מתנות - אילנה (ק.ס.)
9/9/2004  00:37 תודה אילנה. שאלתי בגלל שבעלי התנדב להיות בוועד. כל הכבוד לו!! (ל"ת) - חיה של שירי
9/9/2004  14:08 בהחלט כל הכבוד:) (ל"ת) - אילנה (ק.ס.)


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש