פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/9/2004 16:14 אילנה (ק.ס.) מאת:
לגבי מתנות כותרת:
אצלנו בגן ועד ההורים נותן ברכה וצנצנת סמלית של דבש בראש השנה (גם לילדים), משלוח מנות בפורים, משהו לפסח (בשנה שעברה - הגדות) וכמובן מתנה בסוף שנה.
אני בכוונה מדגישה ועד הורים כי אני אישית חושבת שזה לא לענין שהורים נותנים מתנות לצוות לבד (אלא אם כן זה אירוע מיוחד במינו), זה חנפני ולא הוגן להורים אחרים שלא חשבו על זה או לא יכולים להרשות לעצמם.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/9/2004  21:47 לא יודעת על היפנוזה.ו- **** OT-מתנות לצוות הגן? *** - חיה של שירי
7/9/2004  21:55 לא (ל"ת) - חה חה
7/9/2004  21:58 אני יודעת שמקובל "קנס" - קורי
7/9/2004  22:01 ההודעה מעלי לחיה של שירי :-) (ל"ת) - קורי
7/9/2004  22:26 חיה של שירי ולפותחת ההודעה -לא - שירלי2
7/9/2004  22:37 לסקרנית ולחיה - לירון
7/9/2004  23:10 תודה לעונות. ומה לגבי המתנות?? (יצא חרוז:-) (ל"ת) - חיה של שירי
7/9/2004  23:48 כן - לילי של קאלי
9/9/2004  00:37 תודה אילנה. שאלתי בגלל שבעלי התנדב להיות בוועד. כל הכבוד לו!! (ל"ת) - חיה של שירי
9/9/2004  14:08 בהחלט כל הכבוד:) (ל"ת) - אילנה (ק.ס.)


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש