אצלנו בגן ועד ההורים נותן ברכה וצנצנת סמלית של דבש בראש השנה (גם לילדים), משלוח מנות בפורים, משהו לפסח (בשנה שעברה - הגדות) וכמובן מתנה בסוף שנה. אני בכוונה מדגישה ועד הורים כי אני אישית חושבת שזה לא לענין שהורים נותנים מתנות לצוות לבד (אלא אם כן זה אירוע מיוחד במינו), זה חנפני ולא הוגן להורים אחרים שלא חשבו על זה או לא יכולים להרשות לעצמם.
|
תוכן התגובה:
|