יש לנו סה"כ 20 חיתולים. יוצא מכונה בערך כל יומיים-שלושה. אני אכן מכבסת אחרי כל הרטבה (יש כאלה שמייבשים בשמש אם זה "רק" פיפי), בין מכונות אני משרה את החיתולים בדלי עם מים וקצת חומץ (להפגת ריחות וכתמים). את הדלי אני שופכת למכונת הכביסה, מהמכונה מיד למייבש ו-וואלה! אני יודעת שיש מבחר חיתולים בשוק, אני משתמשת בשל kushies ויכולה להעיד עליהם שהם נעימים, נוחים מ-א-ו-ד לשימוש, עוברים כביסה וייבוש כמו גדולים והם אפילו יפים (יש כאלה עם ציורים). למרות שהקניה הראשונית לא זולה (מחו"ל עלה לי 6$ לחיתול, בארץ 45 ש"ח ליחידה), ההוצאה מחזירה את עצמה תוך כמה חודשים. טוענים שבחיתולים האלו יש פחות תפרחת חיתולים (בינתיים מוכיח את עצמו) וגם שהילדים נגמלים מהר יותר מחיתולים (עדיין לא יכולה לספר מנסיון).
ומבחינת הסביבה - כל תינוק מחותל תורם כ-טון זבל בלתי מתכלה לעולם בשנה.
מודה שאני לא "פריקית" של איכות הסביבה, ואין לי כוונות לגייס המונים, אבל חייבת להודות שהשימוש בחיתולים האלה כ"כ קל ונוח, וגם זול וגם איכותי לסביבה, שממש חבל שאנשים לא מכירים יותר את האופציה ומנצלים אותה.
|
תוכן התגובה:
|