פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/9/2004 18:30 אילנה (ק.ס.) מאת:
אז הנה תקציר על חיתולים רב-פעמיים. כותרת:
יש לנו סה"כ 20 חיתולים. יוצא מכונה בערך כל יומיים-שלושה.
אני אכן מכבסת אחרי כל הרטבה (יש כאלה שמייבשים בשמש אם זה "רק" פיפי), בין מכונות אני משרה את החיתולים בדלי עם מים וקצת חומץ (להפגת ריחות וכתמים). את הדלי אני שופכת למכונת הכביסה, מהמכונה מיד למייבש ו-וואלה!
אני יודעת שיש מבחר חיתולים בשוק, אני משתמשת בשל kushies ויכולה להעיד עליהם שהם נעימים, נוחים מ-א-ו-ד לשימוש, עוברים כביסה וייבוש כמו גדולים והם אפילו יפים (יש כאלה עם ציורים).
למרות שהקניה הראשונית לא זולה (מחו"ל עלה לי 6$ לחיתול, בארץ 45 ש"ח ליחידה), ההוצאה מחזירה את עצמה תוך כמה חודשים.
טוענים שבחיתולים האלו יש פחות תפרחת חיתולים (בינתיים מוכיח את עצמו) וגם שהילדים נגמלים מהר יותר מחיתולים (עדיין לא יכולה לספר מנסיון).

ומבחינת הסביבה - כל תינוק מחותל תורם כ-טון זבל בלתי מתכלה לעולם בשנה.

מודה שאני לא "פריקית" של איכות הסביבה, ואין לי כוונות לגייס המונים, אבל חייבת להודות שהשימוש בחיתולים האלה כ"כ קל ונוח, וגם זול וגם איכותי לסביבה, שממש חבל שאנשים לא מכירים יותר את האופציה ומנצלים אותה.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/9/2004  23:12 כאילו נכתב עליי (ל"ת) - אמא
7/9/2004  23:39 מקסים!!! (ל"ת) - ורד שלשחר
8/9/2004  04:07 * שאלה: מה הייתן רוצות לקבל מאנגליה, שאין בארץ? * - נועה
8/9/2004  04:09 שאפשר להשיג כאן באנגליה, כמובן (ל"ת) - יופי נועה
8/9/2004  07:11 תה רדבוש (או רויבוס) אורגני - תה דרום אפריקאי מעולה - במבי
8/9/2004  07:38 אההה.. ו... - במבי
8/9/2004  09:16 יש לי כאב בטן רק מלחשוב על זה - ארזית
8/9/2004  09:52 את השוקולדים והנקניקים מ"הרודס"... - כלבובה
8/9/2004  11:14 במבי-יש בית קפה בירושלים עם סויה?? - דבורי
8/9/2004  11:16 ספר מדהים. ראוי לציין שהוא של תרצה אתר. (ל"ת) - HILLA
8/9/2004  11:39 HILLA, מצוין שזו תרצה אתר...גם אני מכירה את הספר הזה..ישן נורא (ל"ת) - גילוש
8/9/2004  11:42 אבל מתנצלת, כבר כתוב שהוא של תרצה אתר. פיספסתי. דווקא חיפשתי...:-( (ל"ת) - HILLA
8/9/2004  11:42 איזה כיף ששאלתי - נועה
8/9/2004  11:42 אבל מתנצלת, כבר כתוב שהוא של תרצה אתר. פיספסתי. דווקא חיפשתי...:-( (ל"ת) - HILLA
8/9/2004  11:49 במבי - נועה
8/9/2004  13:26 OT - במבי וק.ס. - ד.פ.
8/9/2004  13:31 דבורי - יש סויה גם באילנס (ל"ת) - ורד
8/9/2004  15:15 נועה, דבורי וד.פ. - במבי
8/9/2004  15:29 במבי - LOL בענין ק.ס. (אני בטוחה שגם אותה זה יצחיק) (ל"ת) - ד.פ.
8/9/2004  15:31 נועה - אריאלה
8/9/2004  16:08 במבי - לקחתי לתשומת ליבי! בהחלט LOL, ומעתה : אילנה (ק.ס.), ולגבי החיתולים - אילנה (ק.ס.)
8/9/2004  16:24 מה??? וואו, זה שדרוג! - במבי
8/9/2004  21:29 אילנה - איך הגעתם להשתמש בחיתולים האלה? - במבי
8/9/2004  22:06 לאילנה(ק.ס) - שאלה בקשר לחיתולים רב פעמיים - סטלה
8/9/2004  22:16 אריאלה, באמת? - נועה
8/9/2004  22:23 נועה, - סיס
8/9/2004  23:28 לבמבי וסטלה - אילנה (ק.ס.)
9/9/2004  00:30 במבי-תודה על המיקום! ורד- - דבורי
9/9/2004  08:13 דבורי- אני חוששת שלא. זו רשת עם סניפים במרכז הארץ. בת"א כמו זבל. יש גם אחד ברעננה. הקפה הכי טוב שיש (ל"ת) - ורד
9/9/2004  10:47 זה גדול - סיס
9/9/2004  14:07 איזה קטע, כתבתי הודעה עבור סיס וחתמתי בטעות בשמה. אז ההודעה מעל היא ממני (ל"ת) - נועה
9/9/2004  18:17 נועה - אריאלה
12/12/2004  00:56 דווקא יש רויבוס בארץ - יעל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש