|
8/9/2004 22:06
|
סטלה
|
מאת:
|
|
לאילנה(ק.ס) - שאלה בקשר לחיתולים רב פעמיים
|
כותרת:
|
הי אילנה, יש לי שאלה אלייך בקשר לחיתולים רב - פעמיים. אני קניתי בינתיים רק 6 (בתי בת כמעט חמישה חודשים)3 רגילים ו3 מיוחדים (לא זוכרת את השם אבל כאלה שבאים כבר עם הכיסוי) ואני לא מצליחה להחליט אילו עדיפים. מצד אחד נראה לי שהרגילים יותר נעימים אבל א- הם פחות נוחים וב- נראה לי שהם ממש ענקיים לא מבחינת הגודל אלא כשאני שמה אותם אז הטוסיק של הקטנה ממש בולט ונראה לי שמקשה על התנוע. בנוסף נראה לי שהם גם ממש עושים רווח בין הרגליים (רופאת ילדים שלנו אפילו אמרה שזה מזכיר לה את ההחתלה הכפולה שעושים לתינוקות עם בעיה באגן היריכיים) וגם המגן עם הגומי תמיד משאיר סימנים על הפולקס (שלא חסר) של הקטנה. ועוד שאלה - האם אתם כל הזמן משתמשים ברב -פעמיים? (גם בלילה וגם בחוץ?) אשמח לשמוע מניסיונך סטלה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|