פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/9/2004 22:06 סטלה מאת:
לאילנה(ק.ס) - שאלה בקשר לחיתולים רב פעמיים כותרת:
הי אילנה,
יש לי שאלה אלייך בקשר לחיתולים רב - פעמיים. אני קניתי בינתיים רק 6 (בתי בת כמעט חמישה חודשים)3 רגילים ו3 מיוחדים (לא זוכרת את השם אבל כאלה שבאים כבר עם הכיסוי) ואני לא מצליחה להחליט אילו עדיפים. מצד אחד נראה לי שהרגילים יותר נעימים אבל א- הם פחות נוחים וב- נראה לי שהם ממש ענקיים לא מבחינת הגודל אלא כשאני שמה אותם אז הטוסיק של הקטנה ממש בולט ונראה לי שמקשה על התנוע. בנוסף נראה לי שהם גם ממש עושים רווח בין הרגליים (רופאת ילדים שלנו אפילו אמרה שזה מזכיר לה את ההחתלה הכפולה שעושים לתינוקות עם בעיה באגן היריכיים) וגם המגן עם הגומי תמיד משאיר סימנים על הפולקס (שלא חסר) של הקטנה.
ועוד שאלה - האם אתם כל הזמן משתמשים ברב -פעמיים? (גם בלילה וגם בחוץ?)
אשמח לשמוע מניסיונך
סטלה


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/9/2004  23:12 כאילו נכתב עליי (ל"ת) - אמא
7/9/2004  23:39 מקסים!!! (ל"ת) - ורד שלשחר
8/9/2004  04:07 * שאלה: מה הייתן רוצות לקבל מאנגליה, שאין בארץ? * - נועה
8/9/2004  04:09 שאפשר להשיג כאן באנגליה, כמובן (ל"ת) - יופי נועה
8/9/2004  07:11 תה רדבוש (או רויבוס) אורגני - תה דרום אפריקאי מעולה - במבי
8/9/2004  07:38 אההה.. ו... - במבי
8/9/2004  09:16 יש לי כאב בטן רק מלחשוב על זה - ארזית
8/9/2004  09:52 את השוקולדים והנקניקים מ"הרודס"... - כלבובה
8/9/2004  11:14 במבי-יש בית קפה בירושלים עם סויה?? - דבורי
8/9/2004  11:16 ספר מדהים. ראוי לציין שהוא של תרצה אתר. (ל"ת) - HILLA
8/9/2004  11:39 HILLA, מצוין שזו תרצה אתר...גם אני מכירה את הספר הזה..ישן נורא (ל"ת) - גילוש
8/9/2004  11:42 אבל מתנצלת, כבר כתוב שהוא של תרצה אתר. פיספסתי. דווקא חיפשתי...:-( (ל"ת) - HILLA
8/9/2004  11:42 איזה כיף ששאלתי - נועה
8/9/2004  11:42 אבל מתנצלת, כבר כתוב שהוא של תרצה אתר. פיספסתי. דווקא חיפשתי...:-( (ל"ת) - HILLA
8/9/2004  11:49 במבי - נועה
8/9/2004  13:26 OT - במבי וק.ס. - ד.פ.
8/9/2004  13:31 דבורי - יש סויה גם באילנס (ל"ת) - ורד
8/9/2004  15:15 נועה, דבורי וד.פ. - במבי
8/9/2004  15:29 במבי - LOL בענין ק.ס. (אני בטוחה שגם אותה זה יצחיק) (ל"ת) - ד.פ.
8/9/2004  15:31 נועה - אריאלה
8/9/2004  16:08 במבי - לקחתי לתשומת ליבי! בהחלט LOL, ומעתה : אילנה (ק.ס.), ולגבי החיתולים - אילנה (ק.ס.)
8/9/2004  16:24 מה??? וואו, זה שדרוג! - במבי
8/9/2004  18:30 אז הנה תקציר על חיתולים רב-פעמיים. - אילנה (ק.ס.)
8/9/2004  21:29 אילנה - איך הגעתם להשתמש בחיתולים האלה? - במבי
8/9/2004  22:16 אריאלה, באמת? - נועה
8/9/2004  22:23 נועה, - סיס
8/9/2004  23:28 לבמבי וסטלה - אילנה (ק.ס.)
9/9/2004  00:30 במבי-תודה על המיקום! ורד- - דבורי
9/9/2004  08:13 דבורי- אני חוששת שלא. זו רשת עם סניפים במרכז הארץ. בת"א כמו זבל. יש גם אחד ברעננה. הקפה הכי טוב שיש (ל"ת) - ורד
9/9/2004  10:47 זה גדול - סיס
9/9/2004  14:07 איזה קטע, כתבתי הודעה עבור סיס וחתמתי בטעות בשמה. אז ההודעה מעל היא ממני (ל"ת) - נועה
9/9/2004  18:17 נועה - אריאלה
12/12/2004  00:56 דווקא יש רויבוס בארץ - יעל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש