|
9/9/2004 10:47
|
סיס
|
מאת:
|
|
זה גדול
|
כותרת:
|
תמיד קינאתי באחותי, שחמותה - התופרת מקיבוץ שלוחות - תפרה לה כמה סינרים כאלה. אף אחד אף פעם לא הציע לי :-( נורא שמחתי שמצאתי לעצמי תחליף. אז מה, אנחנו המקור...? המצאה נהדרת, אין מה לומר. :-) נועה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|