|
8/9/2004 09:10
|
אלמונית
|
מאת:
|
|
תשובות - ואשמח לשמוע עוד רעיונות
|
כותרת:
|
לסוע איתם זה ממש לא פתרון. א. אני לא יכולה (חד משמעי ללא גמישות)לקחת יום חופש עכשיו וב. לא נראה לי שזה מה שהייתי עושה גם אם יכולתי לקחת חופש. ממש לא.
ולאלה - ייתכן והם יצטרכו לסוע בעתיד ביחד. לא ידוע מתי ואם בכלל. מסכימה איתך שזה עלול לחזור אבל לא רואה שכדאי עכשיו להשקיע בפתרון לטווח רחוק, כשאנחנו לא יודעים איך לפתור את הבעיה הקיימת.
ארזית - תודה על המילים החמות.
זה בעיה, אה? אולי בכל זאת פתרונות יצירתיים?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|