|
8/9/2004 09:13
|
אילת
|
מאת:
|
|
את לא יכולה לקשור את עצמה כקולר
|
כותרת:
|
בעלך צריך למצוא פתרון. אם הוא חושש מליסוע איתה, סימן שלא יצא מהקשר הזה עדין. אם הוא לא מרגיש טוב עם השהות המשותפת איתה, אז שפשוט לא יהיה איתה. אפשר לטוס על אותו מטוס ולשבת במקומות שונים חדרים מרוחקים במלון וכו'. יחד שיהיו רק עם הלקוח. כמו שאת לא יושבת איתו במשרד ומוודא שהוא לא מדבר איתה אז גם ההצטרפות שלך מיותרת. אם הוא רוצה בקשר איתה, לא הטיסה תשנה. כשאוהבים מישהו לא המרחק קובע. בהצלחה בדרככם החדשה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|