|
8/9/2004 09:50
|
ליאורקה
|
מאת:
|
|
לדעתי - שידבר עם הבוס!
|
כותרת:
|
אלמונית יקרה, את צודקת לגמרי שאת לא מרוצה מהנסיעה הזאת וזה באמת לא משהו הגיוני אלא רגשי לחלוטין. נכון שהם עדיין נפגשים בעבודה אבל להיות יחד, אחד על אחד, בחו"ל זה כבר משהו עדין ורגיש יותר. לבעלך יש חולשה אל הבחורה הזאת וזה אפילו לא קשור בך. לכולנו יש כל מיני אקסים מיתולוגים שיש לנו חולשה אליהם ומי יודע מה היה קורה אם היינו נוסעות איתם לחו"ל ל 24 שעות... יש דברים שלא כדאי לשחק בהם. נקודה. לפי דעתי, בעלך צריך לדבר עם הבוס שלו ולהסביר לו את המצב. כמובן שלא צריך להכנס לפרטים אלא להסביר שלאותה בחורה ולו יש חולשה אחד לשני ושהוא מעדיף שלא יסעו לחו"ל יחד. לפי דעתי זו חובתו אלייך ולמערכת היחסים ביניכם, מה גם שאת אומרת שיצטרכו לנסוע יחד שוב בעתיד. אין ספק שזה יהיה קצת לא נעים אבל יפתור את הבעיה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|