|
8/9/2004 09:50
|
אלמונית
|
מאת:
|
|
לאלה
|
כותרת:
|
את צודקת, זה יותר מהותי ועמוק מנסיעה של יום אחד. בעלי יודע היטב על החששות שלי אם כי לא לגמרי מבין אותם ופוחד שאני לא סומכת עליו. הוא לא מרגיש שתהיה לו בעיה ואנחנו יודעים שהוא שם אותה מאחוריו אבל אני בעיקר מפחדת שהיא תנסה משהו. בעיקר כי היא פנויה עכשיו. אפילו שברור לי שהוא ידחה אותה לא רוצה בכלל לחשוב שהיא תנסה להתקרב אליו. בעההההההה... זו ההרגשה. בעבודה אין בעיה - זו עבודה פרופר, הם צריכים לשתף שם פעולה אבל זו לא עבודה ממש צמודה. ובעבודה יש אנשים מסביב כך שהיא לא הייתה עושה ניסויים. בנסיעה כמה שהוא לא ינסה להמנע ממנה זה רק שניהם שמה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|