|
8/9/2004 10:18
|
ליאורקה
|
מאת:
|
|
אם כך...
|
כותרת:
|
כניראה שאין לך ברירה אלא באמת "לשחרר". תראי, את אומרת שאת בטוחה שכבר אין לו חולשה אליה ואם כך, גם אם היא תנסה משהו - זה אכן יהיה מבחן שלו עם עצמו ושל חוזק הקשר ביניכם. זה שהם נוסעים יחד לא אומר שהם חייבים להיות יחד. הם בטח יהיו בחדרים נפרדים והוא לא חייב להתראות איתה חוץ מאשר בטיסות ובעבודה עצמה. אין ספק שלא יהיה לך קל ושאולי אפילו יעברו לך כל מיני סרטים בראש אבל יתכן שבסוף תצחקו על כל העניין ומה שנראה עכשיו כאיום יהפוך לחסר משמעות לחלוטין. ואגב, אם את מרגישה שקשה לך ב 24 שעות הללו (שזה בסך הכל באמת לא הרבה זמן) אולי כדאי לבלות אותו עם חברות, עם המשפחה ובכלל - להעסיק את עצמך וכמובן גם לדבר עם בעלך כמה שיותר בטלפון כדי לא להרגיש באפלה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|