רוניתי, לא מכירה אותך מעבר לדפי הפורום, אבל נראה לי שאת נפלאה! באמת. נשמע שהמילים שלך הן לא רק מהפה החוצה. מעניין מה שאמרת...
אלמונית יקרה מאוד. גבר או אישה שרוצים לבגוד, לא חייבים להרחיק עד אירופה או כל מקום אחר בשביל זה. אם את לא סומכת על בעלך, זה עניין אחר, אבל אז גם אין לך יותר מדי מה לעשות בעניין. זה נורא תמים להגיד שאת חוששת שהבחורה ההיא תתחיל איתו. שתתחיל, נו? אם הוא אמר לך בלב שלם שכלום לא יקרה בינהם, ושאת יכולה לסמוך עליו, אז את יכולה לסמוך עליו. הוא בן-אדם, וככזה, צריך לדעת להגיד "לא" כשצריך. ואם זה לא יהיה בנסיעה הזו, אז זה יהיה בהזדמנות אחרת. אם הם אוהבים אחד את השני, והם ירצו לעשות משהו, זה יקרה. בשום פנים לא ליסוע איתם. לא להוריד את עצמך למקומות נמוכים. העניין הוא לא נקודתי בנסיעה הזו או אחרת שתהיה. זה עניין עקרוני, ואת צריכה להסתכל איפה את בעניין הזה. הנסיעה הזו באמת צרה צרורה. אבל היא רק דוגמה לכל מה שקורה בינהם, בינכם.
|
תוכן התגובה:
|