פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/9/2004 10:50 משתתפת פאסיבית בד"כ מאת:
לצערי מנסיון אישי כותרת:
אני עברתי משהו מאוד דומה לסיטואציה שלך. המלצתי אליך היא : מאחר ואת לא יכולה למנוע את המצב המטריף הזה, תסכמי עם בעלך ל-פ-נ-י שהוא נוסע שאם וכאשר הוא יקבל טלפון ממך באמצע הלילה או תתפרצי בבכי לילה לפני הטיסה שלו או שתתעצבני עליו בטלפון בזמן שהייתו בחו"ל או תתנהגי בצורה "מגעילה" או "מעוררת רחמים" החל מיומיים לפני ועד כחודש ימים אחרי הנסיעה שלו : הוא יגלה הבנה וסבלנות כלפייך ויעשה ככל שביכולתו (כולל פינוקים וחיזורים וכל מיני מילים של אהבה) לתת לך "חיזוקים"
בקשר לזוגיות שלכם ואהבתו אליך.
אני גם ממליצה (מנסיון) שתקבעי מראש עם חברה טובה (שמכירה את הסיפור) להפגש לכוס קפה ו"פניוקים" (או שתקפוץ לבקר אותך בבית) באותו היום.
עוד דבר קטן לבנות שלמזלן לא נאלצו לעבור חוויה כזאת :
תאמינו לי שגם אני הייתי בטוחה ב-100% שאם וכאשר דבר כזה יקרה לי - אני מעיפה אותו דרך החלון או שאני הולכת בעקבותיה של גברת בוביט (זאת שחתכה לבעלה כשגילתה שבגד בה) - אך לעולם אין לדעת איך תגיבי באמת עד שלצערך זה קורה אצלך בבית...... פתאום את צריכה להחליט בין נקמה (הוא עשה את זה עם חברתי הטובה, שכנתי ממול - שאגב גרה שם עד עצם היום הזה) וסיפוק אישי - לבין שמירה על התא המשפחתי שלך - היקרה לך מכל.
אני לא מאחלת את זה לאף אחת.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/9/2004  08:44 מחזקת אותך ומאחלת פתרון מהיר ומוצלח - ארזית
8/9/2004  08:49 אולי תסעי איתם? - ש.
8/9/2004  08:57 נראה לי ש ש' צודקת - לוליק
8/9/2004  08:59 רגע, שאלה - אלה
8/9/2004  09:10 תשובות - ואשמח לשמוע עוד רעיונות - אלמונית
8/9/2004  09:13 את לא יכולה לקשור את עצמה כקולר - אילת
8/9/2004  09:30 באמת בעיה - רחלי
8/9/2004  09:40 הבהרה קטנה - אלה
8/9/2004  09:50 לדעתי - שידבר עם הבוס! - ליאורקה
8/9/2004  09:50 לאלה - אלמונית
8/9/2004  09:51 תשמעי, קודם כל אני מבינה אותך מ-אוד - roniti
8/9/2004  09:54 ליאורקה - אלמונית
8/9/2004  10:01 ליאורקה, לדעתי לבוא ו"להודות" בחולשה - roniti
8/9/2004  10:18 אם כך... - ליאורקה
8/9/2004  10:33 אלמונית, ורוניתי - - נני
8/9/2004  10:45 אלמוניתי - אורנה*
8/9/2004  10:54 לאלמונית ולroniti - בילי
8/9/2004  11:29 רק לשם האיזון - roniti
8/9/2004  11:39 אתן פשוט מקסימות, אחת אחת - אלמונית
8/9/2004  11:48 כל הכבוד אלמונית, תראי איזה תהליך עברת בכמה, ארבע שעות? - roniti
8/9/2004  12:21 ניראה לי שאני חושבת אחרת - רונה
8/9/2004  12:58 אוי באמת רונה, ואם במקום עבודה הבא מישהי אחרת תמצא חן בעיניו? - אפרת
8/9/2004  13:12 לרונה - אלמונית
8/9/2004  13:29 לאלמונית - רונה
8/9/2004  13:31 to rona - ?
8/9/2004  13:38 את לא סומכת עליו ! - לאלמונית
8/9/2004  13:44 רונה, אי אפשר להחזיק בכוח - אלמונית
8/9/2004  15:02 לאלמונית - אני מסכימה איתך וחושבת שגם ענית לעצמך... - ליאורקה
8/9/2004  17:32 עדכון ותודה - אלמונית
8/9/2004  17:40 אההמ - ליאתיתי
8/9/2004  17:50 אה, רק עכשיו ראיתי את העדכון. אז לא רלוונטית בכלל... (: יופי. (ל"ת) - ליאתיתי
8/9/2004  21:17 לאלמונית כל שנותר הוא רק לקוות לטובה - רונה
8/9/2004  21:28 אוף לא ראיתי את העדכון - אני שמחה בשבילך ומקווה שהכל בסדר ... וליאתיתי את פשוט נהדרת. כל מילה שלך נכנסת ללב. ול ? - רונה
8/9/2004  22:26 עדכון על עדכון ותודה לליאתיתי - אלמונית
10/9/2004  00:26 לאלמונית - מחפשת מטפל טוב מאד
10/9/2004  18:31 למחפשת מטפל - אלמונית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש