|
8/9/2004 10:50
|
משתתפת פאסיבית בד"כ
|
מאת:
|
|
לצערי מנסיון אישי
|
כותרת:
|
אני עברתי משהו מאוד דומה לסיטואציה שלך. המלצתי אליך היא : מאחר ואת לא יכולה למנוע את המצב המטריף הזה, תסכמי עם בעלך ל-פ-נ-י שהוא נוסע שאם וכאשר הוא יקבל טלפון ממך באמצע הלילה או תתפרצי בבכי לילה לפני הטיסה שלו או שתתעצבני עליו בטלפון בזמן שהייתו בחו"ל או תתנהגי בצורה "מגעילה" או "מעוררת רחמים" החל מיומיים לפני ועד כחודש ימים אחרי הנסיעה שלו : הוא יגלה הבנה וסבלנות כלפייך ויעשה ככל שביכולתו (כולל פינוקים וחיזורים וכל מיני מילים של אהבה) לתת לך "חיזוקים" בקשר לזוגיות שלכם ואהבתו אליך. אני גם ממליצה (מנסיון) שתקבעי מראש עם חברה טובה (שמכירה את הסיפור) להפגש לכוס קפה ו"פניוקים" (או שתקפוץ לבקר אותך בבית) באותו היום. עוד דבר קטן לבנות שלמזלן לא נאלצו לעבור חוויה כזאת : תאמינו לי שגם אני הייתי בטוחה ב-100% שאם וכאשר דבר כזה יקרה לי - אני מעיפה אותו דרך החלון או שאני הולכת בעקבותיה של גברת בוביט (זאת שחתכה לבעלה כשגילתה שבגד בה) - אך לעולם אין לדעת איך תגיבי באמת עד שלצערך זה קורה אצלך בבית...... פתאום את צריכה להחליט בין נקמה (הוא עשה את זה עם חברתי הטובה, שכנתי ממול - שאגב גרה שם עד עצם היום הזה) וסיפוק אישי - לבין שמירה על התא המשפחתי שלך - היקרה לך מכל. אני לא מאחלת את זה לאף אחת.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|