|
8/9/2004 12:21
|
רונה
|
מאת:
|
|
ניראה לי שאני חושבת אחרת
|
כותרת:
|
אני לא בטוחה אבל ככה ניראה לי מתשובותיך. מבחינתי בעלך צריך היה לעזוב את העבודה ומזמן. נכון שהבעיה היא בו והיא יכולה להתעורר בכל מקום חדש. אבל פירצה קוראת לגנב. בעלך מה לעשות נפל פעם אחת ברגשותיו או שחשב שנפל ברגשותיו עם הבחורה הנ"ל הצעד הראשון שאני הייתי דורשת היה שיעזוב את העבודה ואם בחברה גדולה הוא עובד אז את אזור הסכנה. זה כמו שאני לא מעוניינת שלבעלי יהיו קשרי ידידות עם אקסיות מיתולוגיות לא מאמינה בזה. זה כמו שבעלי שעובד בחו"ל לפני שהסכמתי שיעבוד בחו"ל שאלתי אם הנסיעות הן עם נשים או גברים. ותאמיני לי כשאני אומרת שאני נותנת מרחב מחיה אבל יש לי קוים אדומים.הוא יוצא ומבלה ויש לו זמן איכות בלעדי בשפע אבל ממש לא ביברת נשים אחרות. המיקרה המתואר והסיטואציה שאת עומדת להיכנס אליה נראים בלתי מתקבלים על הדעת והנפש. אני הייתי מטפסת על הקירות ומתמלאת פחדים עם כל האמון שליי בבעלי. לדעתי אסור לך לתת לזה לקרות בשום אופן רונה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|