פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/9/2004 12:21 רונה מאת:
ניראה לי שאני חושבת אחרת כותרת:
אני לא בטוחה אבל ככה ניראה לי מתשובותיך. מבחינתי בעלך צריך היה לעזוב את העבודה ומזמן. נכון שהבעיה היא בו והיא יכולה להתעורר בכל מקום חדש. אבל פירצה קוראת לגנב. בעלך מה לעשות נפל פעם אחת ברגשותיו או שחשב שנפל ברגשותיו עם הבחורה הנ"ל הצעד הראשון שאני הייתי דורשת היה שיעזוב את העבודה ואם בחברה גדולה הוא עובד אז את אזור הסכנה.
זה כמו שאני לא מעוניינת שלבעלי יהיו קשרי ידידות עם אקסיות מיתולוגיות לא מאמינה בזה. זה כמו שבעלי שעובד בחו"ל לפני שהסכמתי שיעבוד בחו"ל שאלתי אם הנסיעות הן עם נשים או גברים. ותאמיני לי כשאני אומרת שאני נותנת מרחב מחיה אבל יש לי קוים אדומים.הוא יוצא ומבלה ויש לו זמן איכות בלעדי בשפע אבל ממש לא ביברת נשים אחרות.
המיקרה המתואר והסיטואציה שאת עומדת להיכנס אליה נראים בלתי מתקבלים על הדעת והנפש. אני הייתי מטפסת על הקירות ומתמלאת פחדים עם כל האמון שליי בבעלי.
לדעתי אסור לך לתת לזה לקרות בשום אופן
רונה


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/9/2004  08:44 מחזקת אותך ומאחלת פתרון מהיר ומוצלח - ארזית
8/9/2004  08:49 אולי תסעי איתם? - ש.
8/9/2004  08:57 נראה לי ש ש' צודקת - לוליק
8/9/2004  08:59 רגע, שאלה - אלה
8/9/2004  09:10 תשובות - ואשמח לשמוע עוד רעיונות - אלמונית
8/9/2004  09:13 את לא יכולה לקשור את עצמה כקולר - אילת
8/9/2004  09:30 באמת בעיה - רחלי
8/9/2004  09:40 הבהרה קטנה - אלה
8/9/2004  09:50 לדעתי - שידבר עם הבוס! - ליאורקה
8/9/2004  09:50 לאלה - אלמונית
8/9/2004  09:51 תשמעי, קודם כל אני מבינה אותך מ-אוד - roniti
8/9/2004  09:54 ליאורקה - אלמונית
8/9/2004  10:01 ליאורקה, לדעתי לבוא ו"להודות" בחולשה - roniti
8/9/2004  10:18 אם כך... - ליאורקה
8/9/2004  10:33 אלמונית, ורוניתי - - נני
8/9/2004  10:45 אלמוניתי - אורנה*
8/9/2004  10:50 לצערי מנסיון אישי - משתתפת פאסיבית בד"כ
8/9/2004  10:54 לאלמונית ולroniti - בילי
8/9/2004  11:29 רק לשם האיזון - roniti
8/9/2004  11:39 אתן פשוט מקסימות, אחת אחת - אלמונית
8/9/2004  11:48 כל הכבוד אלמונית, תראי איזה תהליך עברת בכמה, ארבע שעות? - roniti
8/9/2004  12:58 אוי באמת רונה, ואם במקום עבודה הבא מישהי אחרת תמצא חן בעיניו? - אפרת
8/9/2004  13:12 לרונה - אלמונית
8/9/2004  13:29 לאלמונית - רונה
8/9/2004  13:31 to rona - ?
8/9/2004  13:38 את לא סומכת עליו ! - לאלמונית
8/9/2004  13:44 רונה, אי אפשר להחזיק בכוח - אלמונית
8/9/2004  15:02 לאלמונית - אני מסכימה איתך וחושבת שגם ענית לעצמך... - ליאורקה
8/9/2004  17:32 עדכון ותודה - אלמונית
8/9/2004  17:40 אההמ - ליאתיתי
8/9/2004  17:50 אה, רק עכשיו ראיתי את העדכון. אז לא רלוונטית בכלל... (: יופי. (ל"ת) - ליאתיתי
8/9/2004  21:17 לאלמונית כל שנותר הוא רק לקוות לטובה - רונה
8/9/2004  21:28 אוף לא ראיתי את העדכון - אני שמחה בשבילך ומקווה שהכל בסדר ... וליאתיתי את פשוט נהדרת. כל מילה שלך נכנסת ללב. ול ? - רונה
8/9/2004  22:26 עדכון על עדכון ותודה לליאתיתי - אלמונית
10/9/2004  00:26 לאלמונית - מחפשת מטפל טוב מאד
10/9/2004  18:31 למחפשת מטפל - אלמונית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש