|
8/9/2004 12:58
|
אפרת
|
מאת:
|
|
אוי באמת רונה, ואם במקום עבודה הבא מישהי אחרת תמצא חן בעיניו?
|
כותרת:
|
ואם ברחוב? ואם השכנה ממול? אם ההיא באמת היתה משהו שהוא לא יכול לעמוד בו, לא היה מספר לאשתו. זה שסיפר מראה שהיא הרבה יותר חשובה לו והוא מרגיש מחויב לקשר. לדעתי - הדבר הכי גרוע זה לנסות להחזיק בכח, מה שברור כאן שזה לא המקרה. אם בעלך לא אוהב אותך - הזדמנויות יש בשפע, ונשים מפתות יש בכל מקום, מי כמונו הנשים יודעות שכשאנחנו ממש נחושות, צריך להיות מ-אד מ-אוד חזקים כדי לעמוד בפנינו. ככה שמכשולים טכניים הם לא הדרך , והם לא עוזרים כשמדובר בעניינים של נפש ולב.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|