|
8/9/2004 13:44
|
אלמונית
|
מאת:
|
|
רונה, אי אפשר להחזיק בכוח
|
כותרת:
|
זה לא טוב לאף אחד. לא לסוהר ולא לאסיר. ואם הוא יתאהב בה שוב? עצוב מאד, אבל אני דווקא ארצה לגלות את זה עכשיו ולא מאוחר יותר. זה לא מדבר אלייך בכלל, הנושא של החופש ללכת כדי לחזור? אני חושבת שזה מאד חשוב במערכת יחסים. אפילו אחרי הנסיון העצוב שיש לי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|