|
8/9/2004 21:28
|
רונה
|
מאת:
|
|
אוף לא ראיתי את העדכון - אני שמחה בשבילך ומקווה שהכל בסדר ... וליאתיתי את פשוט נהדרת. כל מילה שלך נכנסת ללב. ול ?
|
כותרת:
|
יש לי מה לומר לך אבל את אנונימית ואצלי זה עוד אחד מהעקרונות שאני לא מתפשרת עליהם. רונה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|