|
8/9/2004 22:26
|
אלמונית
|
מאת:
|
|
עדכון על עדכון ותודה לליאתיתי
|
כותרת:
|
חיכיתי לתשובתך, מקסימה שכמוך. אני לאיודעת אם יש לך מושג כמה עזרת לי אז, לפני 5 חודשים.אני שמחה שבינתיים המבחן הזה ירד. אני מקווה שלא אצטרך להתמודד שוב עם מצב כזה אבל גם אם הוא יקרה זה יהיה מאוחר יותר, והדברים ביננו יהיו סגורים עוד יותר. בכ"א האהוב שלי עשה זאת, דיבר עם אותה אחת שהתבאסה מאד אבל שיתפה פעולה, למרות שכעסו עליה ..הוא כפי הנראה יסע לבד והאמת שזה גם לא טוב, כי מאד תחסר לו התמיכה המקצועית שהיא הייתה אמורה לתת, עד כדי כך שיתכן ותכשל הנסיעה. האמת שהיה לי די לא נעים אחרי שכבר החלטתי שזה לא נורא שיסעו שניהם...אבל אני מרשה לעצמי להינות מהמאמץ שהוא עשה בשבילי. לילה טוב!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|