פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/9/2004 21:38 סיס מאת:
לא יודעת, אבל תרגישי טוב! (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/9/2004  18:07 מאוד יכול להיות פטריה. לא תמיד יש הפרשה שונה. יללה לרופא. (ל"ת) - ליאתיתי
8/9/2004  18:33 לא רוצה להלחיץ, אבל בדקת הרפס? (ל"ת) - לא מזדהה מסיבות מובנות
8/9/2004  20:44 ל פי תיאורך, נראה לי שזה חיידק. בכולופן- רופא! (ל"ת) - HILLA
8/9/2004  23:49 אולי תנסי להחיף סבון אינטימי, למשל "פמינה" כדי לשלול אופציה של אלרגיה לסבון? (ל"ת) - מיכל של איל
9/9/2004  10:51 לא חושבת שזה הרפס - פת לחם
9/9/2004  15:32 באמת נשמע כמו פיטריה, עם משחה זה עובר לכי לרופא . (ל"ת) - ורד ג.
9/9/2004  21:16 מזה לא מצא שום דבר? - HILLA


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש