פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
8/9/2004 21:38
סיס
מאת:
לא יודעת, אבל תרגישי טוב! (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
8/9/2004 18:07
מאוד יכול להיות פטריה. לא תמיד יש הפרשה שונה. יללה לרופא. (ל"ת)
-
ליאתיתי
8/9/2004 18:33
לא רוצה להלחיץ, אבל בדקת הרפס? (ל"ת)
-
לא מזדהה מסיבות מובנות
8/9/2004 20:44
ל פי תיאורך, נראה לי שזה חיידק. בכולופן- רופא! (ל"ת)
-
HILLA
8/9/2004 23:49
אולי תנסי להחיף סבון אינטימי, למשל "פמינה" כדי לשלול אופציה של אלרגיה לסבון? (ל"ת)
-
מיכל של איל
9/9/2004 10:51
לא חושבת שזה הרפס
-
פת לחם
9/9/2004 15:32
באמת נשמע כמו פיטריה, עם משחה זה עובר לכי לרופא . (ל"ת)
-
ורד ג.
9/9/2004 21:16
מזה לא מצא שום דבר?
-
HILLA
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש