פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/9/2004 10:51 פת לחם מאת:
לא חושבת שזה הרפס כותרת:
אני נשואה 5 שנים. בעלי ואני נאמנים זה לזו. התמונות של ההרפס מראות פצעים לבנים ענקיים, ושלי זה רק פריחה משהו דומה לאקזמה שכמעט לא נראת אלא מקרוב. כבר הלכתי לרופא והוא לא מצא כלום :-(

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/9/2004  18:07 מאוד יכול להיות פטריה. לא תמיד יש הפרשה שונה. יללה לרופא. (ל"ת) - ליאתיתי
8/9/2004  18:33 לא רוצה להלחיץ, אבל בדקת הרפס? (ל"ת) - לא מזדהה מסיבות מובנות
8/9/2004  20:44 ל פי תיאורך, נראה לי שזה חיידק. בכולופן- רופא! (ל"ת) - HILLA
8/9/2004  21:38 לא יודעת, אבל תרגישי טוב! (ל"ת) - סיס
8/9/2004  23:49 אולי תנסי להחיף סבון אינטימי, למשל "פמינה" כדי לשלול אופציה של אלרגיה לסבון? (ל"ת) - מיכל של איל
9/9/2004  15:32 באמת נשמע כמו פיטריה, עם משחה זה עובר לכי לרופא . (ל"ת) - ורד ג.
9/9/2004  21:16 מזה לא מצא שום דבר? - HILLA


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש