|
9/9/2004 10:51
|
פת לחם
|
מאת:
|
|
לא חושבת שזה הרפס
|
כותרת:
|
אני נשואה 5 שנים. בעלי ואני נאמנים זה לזו. התמונות של ההרפס מראות פצעים לבנים ענקיים, ושלי זה רק פריחה משהו דומה לאקזמה שכמעט לא נראת אלא מקרוב. כבר הלכתי לרופא והוא לא מצא כלום :-(
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|